Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Hur ofta tar HD upp denna typ av ärenden?

Sådana saker och liknande är nog även en invändning mot att preskription skett något bra. Är det fastställda skulder via utslag är det likväl upp till den som söker via KFM att visa på att preskriptionsavbrott skett. Annars ska KFM avskriva ärendet då skulden är förfallen på grund av preskription. Det är tre eller tio år som gäller. Var dessa skulder ska räknas in vet jag dock inte.
Fast här handlade det om att jag betalat min skuld via KFM 2017 och han försökte få betalt igen på samma ärende men med mer ränta, och det 6-7 år efter.

Fast här handlade det om att jag betalat min skuld via KFM 2017 och han försökte få betalt igen på samma ärende men med mer ränta, och det 6-7 år efter.

IDENTISKT som i min situation...

IDENTISKT som i min situation...
Jag lyckades skaka fram bevis att skulden var betald..för KFm hade inget sparat sa de…det blev att han drog tillbaka skulden..tycker det borde blivit stämplat betalt av kfm…är rädd han ska försöka igen nu under min skuldsanering..har inledande…inte fått betalplan än..enligt min handläggare för två veckor sen har kan inte skickat krav iaf. Men då tänker jag han kanske gör en överklagan som till dig Terry :/
5000 kr lånat…han fick typ 50000kr 2017 då jag betalade in alla skulder till kfm
Andra gången 6-7 år senare hade han lagt på typ 200 000 kr till eller var det var. Tur jag denna gång har stenkoll på mina skulder, ångrar bara jag hamnade hos kfm igen efter 2017 :/

Jag lyckades skaka fram bevis att skulden var betald..för KFm hade inget sparat sa de…det blev att han drog tillbaka skulden..tycker det borde blivit stämplat betalt av kfm…är rädd han ska försöka igen nu under min skuldsanering..har inledande…inte fått betalplan än..enligt min handläggare för två veckor sen har kan inte skickat krav iaf. Men då tänker jag han kanske gör en överklagan som till dig Terry :/
5000 kr lånat…han fick typ 50000kr 2017 då jag betalade in alla skulder till kfm
Andra gången 6-7 år senare hade han lagt på typ 200 000 kr till eller var det var. Tur jag denna gång har stenkoll på mina skulder, ångrar bara jag hamnade hos kfm igen efter 2017 :/
Han kommer isf troligast inte från sista dagen/timmen innan laga kraft.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp