Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Helt ärligt så har jag varken tid eller ork att närvara vid rättegångar heller. Måste jag göra det om jag bestrider? Eller går det att ta allt via brev/mejl?
Du kan skriva att du önskar att tingsrätten dömer enbart utifrån inskickat material. Men vill en av parterna ha huvudförhandling så får du ta dig dit.

Beror lite på vad tvisten handla
r om och hur komplext allt är. Vitsordar du det mesta men bestrider fåtal saker med bra bevisning så kan handlingarna enkelt ligga till grund för dom.

Har du bestridit hans krav?. Om inte så gör det nu på mejl till honom. Skriv: Jag bestrider ert krav då jag inte kan se att jag faktiskt har lånat pengar av företaget ARS Enterprise AB. Inför den eventuella stämningen så samla in bra material om vad han håller på med här från forumet och från Flashback - googla på hans namn så får du tag i saker. Du kan också visa fram ett program som Kaliber sänder i radions P1 om honom där dom precis beskriver hans sätt som han håller på med nu. Programmet heter Kreditkriget och det hittar du här:

Skicka också din kamp med honom till journalisten som gjorde detta programmet. Hon vill få in berättelser om hans offer. Varenda en som skickar in till henne ser till att det finns möjlighet att det blir ett uppföljande program om honom.

Här är länken till Flasbacktråden. Där finns massor av material: https://www.flashback.org/t2925755p38

Ge inte upp - även om det verkar svårt att hantera honom så går det att vinna mot honom.

Skicka mig ettr pm så kan jag maila dig material som jag har från tidningsartiklar.
Jag sopade mattan med han när han försökte få en skuld in från GT Capital. Tog tid, men vann och fick bort ett påskrivet utslag.

Nej, man tror ju inte att någon ska begära betalt igen för samma skuld eller hitta på en ny, fy fan! Säger detsamma, hade jag vetat, så hade jag begärt intyg på att den skulden var betald, men vet inte om det varit värt nåt. Oseriöst äckel är vad han är, för att säga det snällt.
Sådana saker och liknande är nog även en invändning mot att preskription skett något bra. Är det fastställda skulder via utslag är det likväl upp till den som söker via KFM att visa på att preskriptionsavbrott skett. Annars ska KFM avskriva ärendet då skulden är förfallen på grund av preskription. Det är tre eller tio år som gäller. Var dessa skulder ska räknas in vet jag dock inte.

Jag sopade mattan med han när han försökte få en skuld in från GT Capital. Tog tid, men vann och fick bort ett påskrivet utslag.
Något stämmer inte här.
Utslag skrivs inte på.
Exakt vad var det du vann? En invändning mot verkställighet?

Något stämmer inte här.
Utslag skrivs inte på.
Vann över påskriven skuld med utslag och skuldsaldo på 116000 för 1000 påhittad skuld från början. Vi var bland de första som tryckte åt han när han åtalad för bedrägeri. En jävla soppa alltihop.

Något stämmer inte här.
Utslag skrivs inte på.
Inte aning vad ni kallar det, och bryr mig faktiskt inte. Viktiga här är att han förlora. Sen vad det heter är skitsamma.
1 skuld lämnas in
2 skuld skrivs på
3 skuld uppkom som skuldsaldo nästan 1år efter minst.
4överklaga Tinget HD och alla möjliga jurister. och fick bort allt. Tror fan jag har 10 sidor i denna soppan.
5 slut på Meddelandet.

Senast ändrad:
Inte aning vad ni kallar det, och bryr mig faktiskt inte. Viktiga här är att han förlora. Sen vad det heter är skitsamma.
1 skuld lämnas in
2 skuld skrivs på
4överklaga Tinget HD och alla möjliga jurister. och fick bort allt. Tror fan jag har 10 sidor i denna soppan.
5 slut på Meddelandet.

Ok, då antar jag det var en invändning mot verkställighet. Då finns utslaget kvar och går att ansöka om verkställighet på igen.

1 skuld lämnas in
2 skuld skrivs på
5 slut på

Ok, då antar jag det var en invändning mot verkställighet. Då finns utslaget kvar och går att ansöka om verkställighet på igen.
Nej har laga kraft.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp