Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Kan någon säga vilka lånebolagsnamn han har verkat under?

I lång tid var det ARS Enterprise AB, sen har det varit A Information AB. Nu är det C information AB. Sen hade han ett gäng utländska bolag:

A Information Ltd
AAE I Ltd
Collector Portfolio Ltd
SWE Nordic Ltd
Avarn Security Ltd
AEAS AB
A Information AB
ARS Enterprise 2 LTD
GT Capital Ltd
Kredit Invest Ltd

I lång tid var det ARS Enterprise AB, sen har det varit A Information AB. Nu är det C information AB. Sen hade han ett gäng utländska bolag:

A Information Ltd
AAE I Ltd
Collector Portfolio Ltd
SWE Nordic Ltd
Avarn Security Ltd
AEAS AB
A Information AB
ARS Enterprise 2 LTD
GT Capital Ltd
Kredit Invest Ltd
Har dåren ett bolag som heter Avarn Security Ltd?

Medvetet såg/ser han till att namnen låter som om det är något man känner igen eller att det låter som ett inkassoföretag eller kreditföretag. Flera av LDT-bolagen är upplösta men samtidigt är det svårt att veta om han har startat nya i utlandet.

Det har han

Detta är också hans bolag...heter exakt som en utav dom största aktörerna i Sverige.

Collector nämligen.

Det gör nog att många som kanske har en drös olika lån tror att detta är "riktiga" collector och där med accepterar hans bluffskulder.

Helt galet.

Hej, Har nu fått min andra stämning från ** collector portfolio Ltd.. penningfordran nu i fredags!! :mad:

Fick hjälp här på forumet 2022 då gick jag segrande ur tingsrätten, kommer inte ihåg personen här på forumet som hjälpte mig tyvärr.

Man behöver bara bekräfta delgivningen nu första man gör? Sedan bestrida ansökan från tingsrätten inom 30dagar.

Någon vänlig människa som vill hjälpa mig? skicka gärna PM.

Stämning? Har han gått till domstol?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp