Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Någon som råkat ut för psykopaten senaste tiden?
Tänkte om han får fortsätta härja på som han gjort. Helt sjukt att han inte sitter inne

Är väl en av snubbarna i Marabella som lurar pensionärer istället

Hans företag C Information AB är hela tiden aktivt med att skicka in nya stämningsansökan till tingsrätter runt om i Sverige så han är absolut aktiv.

Är det någon som har varit med om att Adam överklagat deras beslutade skuldsanering? Med eller utan giltig anledning men i hopp om att få hamna i betalplanen.
Det är 233 sidor här jag orkar inte riktigt läsa allting och är nedslagen som sjutton idag. Greppar efter alla möjliga halmstrån.

Om jag tolkar det hela rätt så fick ** bakslag i TR och Hovrätten men överklagade till Högsta Domstolen som gav honom rätt att fortsätta på det här sättet?

I mitt fall dock måste han bevisa att jag har tagit lån hos honom något som jag inte har?

Är det någon som har varit med om att Adam överklagat deras beslutade skuldsanering? Med eller utan giltig anledning men i hopp om att få hamna i betalplanen.
Det är 233 sidor här jag orkar inte riktigt läsa allting och är nedslagen som sjutton idag. Greppar efter alla möjliga halmstrån.

jag har varit med om det.

jag har varit med om det.

& du erkände hans skuld/fodran som korrekt?

Skulle du kunna berätta lite mer om förförandet, hur stor var skulden? Vad hände ifrån Tingsrätten? Alla borgenärer fick sen en ny betalplan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp