- Meddelanden
- 31 419
- Mottagna reaktioner
- 16 474
- Poäng
- 11 677
Ok, ja ditt svar stämmer inte så bra in på icke korrekta skulder heller.Nu handlar det ju om en icke korrekt skuld.
Ok, ja ditt svar stämmer inte så bra in på icke korrekta skulder heller.Nu handlar det ju om en icke korrekt skuld.
Personligen hade jag inte gett han morot att fortsätta. Men det är ett beslut som ligger hos andra ta. Hoppas det löser sigMan undrar ju lite hur han väljer sina offer var skuldsaneringar han ska överklaga. Han måste ju ha något system om det nu inte är bara "kunder" till honom att tar.
Kan du inte be SEB om hjälp ?korttidskredit.se å snabbsmskredit.se hette bolagen som var verksamma under ARS Enterprise.
Jag skulle behöva er hjälp. Hur kan ja få fram bankgirot till dessa två företag för att kunna ringa SEB och se om dom kan hitta en betalning till bolagen i fråga?
Någon av er kanske kan ha den historiken i er bank, eller hur ska jag få fram det tror ni?
Kan du inte be SEB om hjälp ?
Hej- Är du på Flashback också - där finns det en tråd där kanske någon kan hjälpa dig. https://www.flashback.org/t2925755p39korttidskredit.se å snabbsmskredit.se hette bolagen som var verksamma under ARS Enterprise.
Jag skulle behöva er hjälp. Hur kan ja få fram bankgirot till dessa två företag för att kunna ringa SEB och se om dom kan hitta en betalning till bolagen i fråga?
Någon av er kanske kan ha den historiken i er bank, eller hur ska jag få fram det tror ni?
Ingen aning vem det är.
En borgenär överklagade sista dagen.
Jag får nog reda på det i Kivra på fredag eller måndag innan det får man sväva i ovisshet.
Detta är ju direkt min framtid som står på spel så har fått ta mina tabletter både mot hjärtklappning och ångest. Mår naturligtvis allt annat än bra just nu.
Otroligt tungt i synnerhet när det är sista dagen och man oroat sig över det i snart ett år. Trodde jag skulle svimma när jag såg
Otroligt tråkigt att höra Terry! :-( Så sjukt mycket ångest inblandat i att vara skuldsatt bara. Ännu mer av att ett psyko till bedragare börjar hålla på. Hoppas verkligen att det ordnar sig till det bästa för digIngen aning vem det är.
En borgenär överklagade sista dagen.
Jag får nog reda på det i Kivra på fredag eller måndag innan det får man sväva i ovisshet.
Detta är ju direkt min framtid som står på spel så har fått ta mina tabletter både mot hjärtklappning och ångest. Mår naturligtvis allt annat än bra just nu.
Otroligt tungt i synnerhet när det är sista dagen och man oroat sig över det i snart ett år. Trodde jag skulle svimma när jag såg mailet.
En viktig sak vi kan göra för att sätta stopp för trakasserierna från ARS är att lyfta fram hans verksamhet i ljuset igen. Göra allmänheten och myndigheterna uppmärksamma på att *** inte tänker sluta att lura och bedra människor. Ni som får fakturor från C Information AB så anmäl detta till både polisen och skicka mail om det till Kronofogden. Journalisten som gjorde programmet om honom i Kaliber på P1 vill gärna komma i kontakt med er som är drabbade. Ni kan maila till henne här: anna.bubenko@sr.se
Tveksamt, men frågan är vad KFM gör om jag anmäler en faktura jag fått? Kan dom stryka den så jag slipper betalaVill hon det även när hon gjort programmet klart?
?