Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Såg på mina sidor på KFM i början av veckan att de tagit bort skulden Adam påstod jag hade...

Såg på mina sidor på KFM i början av veckan att de tagit bort skulden Adam påstod jag hade...Men har inte fått papper på att de gjort det, vare sig i brevlådan eller på Kivra! Hoppas de skickar ut nåt iaf samt att denna skuld inte någonsin kan komma igen!!
Kan ju vara att han själv återkallat skulden.

Brukar stå om jag minns rätt om en skuld är återkallad
Ja det står återkallad på mina sidor, men det betyder ju inte att Adam återkallat den? Det kan väl lika gärna vara att KFM återkallat den på grund av felaktigheter?

Ja det står återkallad på mina sidor, men det betyder ju inte att Adam återkallat den? Det kan väl lika gärna vara att KFM återkallat den på grund av felaktigheter?
Kronofogden återkallar inte mål, de är inte fordringsägare.

Kronofogden återkallar inte mål, de är inte fordringsägare.
Vad står det om det är KFM som tagit bort kravet då? Udda om det är Adam som lägligt återkallat det efter jag bestred den? Eller har de "tvingat" honom att återkalla den, eftersom det är ett felaktigt krav?

Vad står det om det är KFM som tagit bort kravet då? Udda om det är Adam som lägligt återkallat det efter jag bestred den? Eller har de "tvingat" honom att återkalla den, eftersom det är ett felaktigt krav?
Om målet inte godkänns så ska det avvisas.

Står så här på mina sidor:

Under behandling (1)
Här kan du till exempel se:
Skulder som du har betalat klart, men där pengarna inte har betalats ut till den sökande än
Skulder där rätten att kräva in skulden har upphört (preskriberade skulder), men som vi inte har arkiverat än
Skulder som inte räknas in i ditt totala skuldsaldo.
188 280 kronor

C Information AB

Kravet är återkallat

Står så här på mina sidor:

Under behandling (1)
Här kan du till exempel se:
Skulder som du har betalat klart, men där pengarna inte har betalats ut till den sökande än
Skulder där rätten att kräva in skulden har upphört (preskriberade skulder), men som vi inte har arkiverat än
Skulder som inte räknas in i ditt totala skuldsaldo.
188 280 kronor

C Information AB

Kravet är återkallat
Ja, då har sökande återkallat målet.
Om det har att göra med ditt bestridande eller inte kan bara sökande svara på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp