Många orkar inte. Jag lider med dom.Hade personligen aldrig accepterat det människor går igenom här.
Många orkar inte. Jag lider med dom.
Kräket utnyttjar Kronofogdens brister och dom tittar på medan han runkar hela vägen till banken.
Han måste få näringsförbud också.sätter man han i fängelse sitter han väl med detta på heltid också. Dagis på våra fängelser med.
Denna människa bör isolerad från teknik hela sitt liv. för skadad.
Kör bolagen via målvakter så hjälper inte särskiltHan måste få näringsförbud också.
Det beror nog framförallt på brist på lagstödDet bästa för alla som drabbats av honom borde vara att kfm bara avskriver alla hans ärenden! Men det kommer ju tyvärr aldrig ske![]()
Han kan få problem när näringsförbudet ska kollas ändåKör bolagen via målvakter så hjälper inte särskilt
Rullar väl även Ltd företag från UK, kanske inte lika lätt idag när de inte med EU
men det borde ju stå var skulden har sin början? Jag Kollade på Kivra på det jag fått, skuld att betala. Där står det Exekutionstitelsidentitet samt en massa siffror. Hittade det gamla utslaget på papper och det är exakt det lån jag avbetalat.Fick svar av kfm att delgivningskvitton gallras efter 3 år...å då ärendena har olika målnummer så är det 2 olika ärende.
Kan inte ens få se delginingarna som sagt så bara se glad ut å låta idioten ha ett ärende till i min löneutmätning. Får jag inte skuldsanering denna gång så ger jag nog upp totalt! Kan ju inte bråka om nåt när jag inte får fram bevis tyvärr...