Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Hade personligen aldrig accepterat det människor går igenom här.

Det bästa för alla som drabbats av honom borde vara att kfm bara avskriver alla hans ärenden! Men det kommer ju tyvärr aldrig ske :(

Många orkar inte. Jag lider med dom.

Kräket utnyttjar Kronofogdens brister och dom tittar på medan han runkar hela vägen till banken.

sätter man han i fängelse sitter han väl med detta på heltid också. Dagis på våra fängelser med.

Denna människa bör isolerad från teknik hela sitt liv. för skadad.

Det bästa för alla som drabbats av honom borde vara att kfm bara avskriver alla hans ärenden! Men det kommer ju tyvärr aldrig ske :(
Det beror nog framförallt på brist på lagstöd

Kör bolagen via målvakter så hjälper inte särskilt
Rullar väl även Ltd företag från UK, kanske inte lika lätt idag när de inte med EU
Han kan få problem när näringsförbudet ska kollas ändå

Bolaget heter sedan något år aeas ab

Fick svar av kfm att delgivningskvitton gallras efter 3 år...å då ärendena har olika målnummer så är det 2 olika ärende.
Kan inte ens få se delginingarna som sagt så bara se glad ut å låta idioten ha ett ärende till i min löneutmätning. Får jag inte skuldsanering denna gång så ger jag nog upp totalt! Kan ju inte bråka om nåt när jag inte får fram bevis tyvärr...
men det borde ju stå var skulden har sin början? Jag Kollade på Kivra på det jag fått, skuld att betala. Där står det Exekutionstitelsidentitet samt en massa siffror. Hittade det gamla utslaget på papper och det är exakt det lån jag avbetalat.
Det är ju skam om KFM rensar ut sina saker så att han åter igen ska få betalt en gång igen av alla som redan betalat :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp