jag betalade i november 2017. Då hörde skulden till ARS enterprise.Hur länge sedan var det du betalade? Anledningen till att han ändrat bolagsform tillbaka till AB är för att KFM inte hanterar de irländskt registrerade bolagen.
jag betalade i november 2017. Då hörde skulden till ARS enterprise.Hur länge sedan var det du betalade? Anledningen till att han ändrat bolagsform tillbaka till AB är för att KFM inte hanterar de irländskt registrerade bolagen.
Instämmer, jag verkar i min systers ärende. Juridiken är knepig och ** har tagit nytta av det.Juristen och alla på myndigheten som inte har lyckats stoppa sopan kan fara åt helvete. Här har vi en kille som under 10 års tid skickat ut falska krav med ockerräntor...och det är fortfarande alla andra som får göra skitgörat för att rentvå sig själva.
Det är fan dags att alla som råkat ut för det här monstret går ihop och kräver en förändring. Och inge snack om lagar hit och dit. Så fort staten lurades genom försäkringskassan krävde man 4 års fängelse, men så fort det handlar om privatpersoner blir svaret: skyll dig själv!
En sak till som jag nämnt tusen gånger: frågan som ska ställas är aldrig om man fått eller betalat en skuld... så fort en skuld krävs med ockerränta bör denna ogiltigförklaras! Omedelbart.
Jag är övertygad om att juridiken kan användas för att stoppa honom. Men dessa jurister har inte blivit lurade själva, så dom skiter i det fullkomligt.Instämmer, jag verkar i min systers ärende. Juridiken är knepig och ** har tagit nytta av det.
Om personen använt sig av tidigare delgivning bör det väl inte vara så svårt att hitta.
Nu är Smith åtalad igen i.o.m mer aktuella ärenden.Jag är övertygad om att juridiken kan användas för att stoppa honom. Men dessa jurister har inte blivit lurade själva, så dom skiter i det fullkomligt.
Var kan man läsa om det?Nu är Smith åtalad igen i.o.m mer aktuella ärenden.
Målnummer och domstol?Nu är Smith åtalad igen i.o.m mer aktuella ärenden.
Alltså detta är ju helt översjukt.Fick svar av kfm att delgivningskvitton gallras efter 3 år...å då ärendena har olika målnummer så är det 2 olika ärende.
Kan inte ens få se delginingarna som sagt så bara se glad ut å låta idioten ha ett ärende till i min löneutmätning. Får jag inte skuldsanering denna gång så ger jag nog upp totalt! Kan ju inte bråka om nåt när jag inte får fram bevis tyvärr...