Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Jag förstår det så. Men skicka allt till JK och media och andra som inte har någon nytta av det.
Vet du en sak. Jag skulle ställa till det på alla sätt som går både för Herr Autism eller myndigheter om det behövs. Varför ska alla människor bara stilla tigande acceptera all skit. Ta din egen myndighet som exempel. Har den ett berättigande överhuvudtaget? Jag känner en person som efter kort tid valde att sluta som chef då arbetsgruppen inom din myndighet hade så stora problem så hon hade aldrig sett maken till det. Droger, slagsmål och annat otrevligt. Kul arbetsplats!!! Tänker nog lägg ned skiten!!!

Utifrån det andra du skriver här lägger jag inte så stor vikt vid vad du tycker eller vet. Det osar bara rättahaverism om allt och sådana brukar inte processandet lyckas för.
Så lite du vet.. rättshaverister blir man när det behövs. Lägger inte ned den energin annars… jag vinner inget på det.

Utifrån det andra du skriver här lägger jag inte så stor vikt vid vad du tycker eller vet. Det osar bara rättahaverism om allt och sådana brukar inte processandet lyckas för.
Om du kallar att påkalla uppmärksamhet från granskande media eller myndigheter vid felaktigheter eller rent av brottslighet för rättshaverism så blir man bekymrad. En myndighetsperson borde välkomna granskning och rättvisa. Det är en statlig värdegrund .

Vad var det negativa?
Det negativa var att det var ineffektivt med föråldrade arbetssätt, detaljstyrning och på det en arbetsgrupp som var icke fungerande med överrepresentation av personal med problem. Tillsammans funkade de dessvärre inte alls. Att då vara ansvarig chef har sitt pris. Det blev då att lämna myndigheten. Om det är negativt få var och en avgöra. Jag hade inte sökt mig dit iaf.

Det negativa var att det var ineffektivt med föråldrade arbetssätt, detaljstyrning och på det en arbetsgrupp som var icke fungerande med överrepresentation av personal med problem. Tillsammans funkade de dessvärre inte alls. Att då vara ansvarig chef har sitt pris. Det blev då att lämna myndigheten. Om det är negativt få var och en avgöra. Jag hade inte sökt mig dit iaf.
Låter bra.

Har åklagaren överklagat detta till HD?

Funkar det så?
Kan det vara så att det är bara uppsåtligt om han fortsätter med samma personer han
Precis så kan det bli. Allt från tingsrättens dom och hovrättens kommer kunna användas mot honom. Likaså den s k diagnosen kommer vara till hans nackdel när det gäller karaktärsdrag i alla sammanhang framöver. Han kommer inte komma lindrigt undan. Förlorade domar och skadestånd. Sen är jag ytterst förvånad att han kan åberopa utlåtandet om sin s k diagnos som skäl att han inte förstått eller förmått sig förstå vad han åsamkat i detta rättsfall. Utlåtandet borde hovrätten tagit i beaktande av domen men inte för själva gärningen. Man kan inte manipulera professorer inom psykiatri och sen springa fri. Begå allvarliga brott och sen ropa på experter från psykiatri för att få ett frikännande. Mycket allvarligt om en hovrätt går på detta.
Hänger inte riktigt med i resonemanget om att
Precis så kan det bli. Allt från tingsrättens dom och hovrättens kommer kunna användas mot honom. Likaså den s k diagnosen kommer vara till hans nackdel när det gäller karaktärsdrag i alla sammanhang framöver. Han kommer inte komma lindrigt undan. Förlorade domar och skadestånd. Sen är jag ytterst förvånad att han kan åberopa utlåtandet om sin s k diagnos som skäl att han inte förstått eller förmått sig förstå vad han åsamkat i detta rättsfall. Utlåtandet borde hovrätten tagit i beaktande av domen men inte för själva gärningen. Man kan inte manipulera professorer inom psykiatri och sen springa fri. Begå allvarliga brott och sen ropa på experter från psykiatri för att få ett frikännande. Mycket allvarligt om en hovrätt går på detta.
H
Bara att polisanmäla för bedrägeri och trakasserier.. sen även skicka vidare detta till konsumentombudsmannen.. anmäl anmäl anmäl.. bara använda det som framkommer ovan. Han är upplyst om sina gärningar nu och kanske kommer man inte undan nästa gång..
När kan man förvänta sig att de första stämningarna trillar in..
Varför skulle d bli värre för hen då domen är friande? Nu blir det väl ännu enklare för hen att skicka in hitte-på-skulder till TR m ockerräntor? El förklara hur ni tänker?

Lustigt den här tråden skrev jag i 2018. Tydligen har de som tagit lån av dessa omöjliga att bli av med. Verkar som de utnyttjar alla kryphål för att folk ska bli livstidsgäldenärer. Någon som har erfarenhet av att dessa inkommit till kfm vid beslut om skusan eller har de varit så fräcka och skickat fordran till kfm som "ny" skuld efter skusan satt att efter x datum ingår det inte i skusan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp