Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Aha, hoppas de fastställer tingsrättens dom då! Aha synd.. ja tyckte jag läste att både den dömde och åklagaren kunde lämna fram ny bevisning om de nämnt detta i sin överklagan. Ja, ja det är bara hoppa på den svenska rättvisan.
Vitsen m överklagande är då inte ny bevisning utan att man pekar på brister i bevisningen som lades fram vid TR (?) o på så sätt förhoppning om ändrat domslut?

Åklagaren har också överklagat och krävt straffskärpning.

Saken
Grovt bedrägeri m.m.

Yrkanden
Jag begär att hovrätten, med ändring av tingsrättens dom, dömer ut ett längre
fängelsestraff.

Grunder
Det samlade straffvärdet är högre än vad tingsrätten bedömt"

Lycka till @dam S mith!

Hej! Nu är jag lite sen in i dessa svängar. Men en fråga… jag har fått krav av A, flertalet gånger och det har alltid kommit via tingsrätten. Jag har direkt betalat skuld, gång på gång, av att jag blivit jätte rädd när jag fått brev av tingsrätten och dessutom inte visste att detta va bedrägeri etc. Det finns inget som säger att han måste betala tillbaka till alla han lurat av pengar och skrämt att betala?

Hej! Nu är jag lite sen in i dessa svängar. Men en fråga… jag har fått krav av A, flertalet gånger och det har alltid kommit via tingsrätten. Jag har direkt betalat skuld, gång på gång, av att jag blivit jätte rädd när jag fått brev av tingsrätten och dessutom inte visste att detta va bedrägeri etc. Det finns inget som säger att han måste betala tillbaka till alla han lurat av pengar och skrämt att betala?
Kanske det finns ett chans, om tingsrättens dom blir fastställd i hovrätten och du orkar dra honom inför rättsprocess.
Hur mycket har du betalt honom? Han brukar ju kräva folk på stora summor.

Vilket Svin och jag förstår att man betalar då man inte tror att man har något annat alternativ.

Kanske det finns ett chans, om tingsrättens dom blir fastställd i hovrätten och du orkar dra honom inför rättsprocess.
Hur mycket har du betalt honom? Han brukar ju kräva folk på stora summor.
Det har ju ingenting alls med brottmålsprocessen att göra.
Med tanke på hans processföring skulle jag tro att de flesta ser det som lärpengar..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp