Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

FUP:en, lite midsommarläsning...

Igår var det sista dagen Adam kunde överklaga tingsrättens dom, är det någon som kan se om han har gjort det?

Igår var det sista dagen Adam kunde överklaga tingsrättens dom, är det någon som kan se om han har gjort det?
Det går att ringa in sen till Helsingborgs tingsrätt o fråga idag. Han hade ju hela dagen på sig igår.. i onsdags hade han inte överklagat ännu. Målnr B 7424-21
042-199700, mejl helsingborgs.tingsratt@dom.se
Jag har mejlat dom och frågat.. de öppnar 08.

Senast ändrad:
Det går att ringa in sen till Helsingborgs tingsrätt o fråga idag. Han hade ju hela dagen på sig igår.. i onsdags hade han inte överklagat ännu. Målnr B 7424-21
042-199700, mejl helsingborgs.tingsratt@dom.se
Jag har mejlat dom och rågat.. de öppnar 08.
Har mailat tingsrätten med. Vad händer om han inte har överklagat? Måste han inställa sig för intagning idag eller?

Har mailat tingsrätten med. Vad händer om han inte har överklagat? Måste han inställa sig för intagning idag eller?
Så här står det på kriminalvårdens hemsida,
Har du dömts till fängelse får du en kallelse från Kriminalvården där det står när och till vilken anstalt du ska inställadig. Normalt ska du börja avtjäna ditt straff inom tre månader från det att domen inte längre kan överklagas.
https://www.domstol.se › fangelse

Så här står det på kriminalvårdens hemsida,
Har du dömts till fängelse får du en kallelse från Kriminalvården där det står när och till vilken anstalt du ska inställadig. Normalt ska du börja avtjäna ditt straff inom tre månader från det att domen inte längre kan överklagas.
https://www.domstol.se › fangelse

Det är brist på fängelseplatser i dagsläget, kan nog dröja längre än så.

Det är brist på fängelseplatser i dagsläget, kan nog dröja längre än så.
så år det nog.. men hoppas han får sitta eller stöter på någon han blåst rejält och som är riktigt förbannad på honom..
Rätt så sorgligt när man tänker på det…** hela liv måste gå ut på att sitta och leta eller skapa nya ”bevis” för alla hans krav, fuska och sätta ihop nya företag som han kan luras med.. han kan ju inte hinna ha ett normalt liv med vänner o familj.. hade jag vart hans mamma hade jag varit oerhört ledsen för allt han sysslar med och inte velat ha med honom o göra förrän han lägger av med allt.

så år det nog.. men hoppas han får sitta eller stöter på någon han blåst rejält och som är riktigt förbannad på honom..
Rätt så sorgligt när man tänker på det…** hela liv måste gå ut på att sitta och leta eller skapa nya ”bevis” för alla hans krav, fuska och sätta ihop nya företag som han kan luras med.. han kan ju inte hinna ha ett normalt liv med vänner o familj.. hade jag vart hans mamma hade jag varit oerhört ledsen för allt han sysslar med och inte velat ha med honom o göra förrän han lägger av med allt.
Näringsförbudet får iallafall laga kraft idag, vilket kan vara bra för oss som är i pågående tvist med honom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp