Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Det som tillåts ske är verkligen ondskefullt. Att som myndighet blunda, sträcka ut händerna och samtidigt säga: "vi kan inte göra något åt det här"...det är verkligen patetiskt.
Han är ondskefull.
Har lyckats hitta de små hål i just denna lagstiftning som finns.
De flesta hade inte skrivit på ett betalningsföreläggande om en fiktiv skuld, han hittade ett sätt att hitta den halva procent av befolkningen som gör det.
Att en myndighet måste följa rådande lagar säger sig självt.

Hur var det nu i det case:t han hade med/mot försäkringskassan, fälldes han för det eller friades han även i det ärendet?

Hur var det nu i det case:t han hade med/mot försäkringskassan, fälldes han för det eller friades han även i det ärendet?
Der var väl i samma dom, och där frikändes han väl helt? Öppna hovrättsdom igen bara så ser du

Första sidan av domen finns i inlägg #1 984, sidan 199.
Åtalen ogillas.

Det är det jag hajjade till på, det är en sak att kunna snurra upp en myndighet på läktaren, men att göra det med två?

& Nu ska ni få höra, han hade tydligen varit vittne till ett bombdåd i Billesholm (där han är folkbokförd) och tror ni inte att han var den enda utav alla vittnen som lyckades trolla bort sin närvaro i rättegången. Hörde detta i en app som heter "Prime Crime". Reagerade på hans namn. Så jävla sjult-
Det är endast en myndighet som har ansvaret för att få misstänkta brottslingar dömda för det som stämningsansökan åberopar, och det är Åklagarmyndigheten.

Det är det jag hajjade till på, det är en sak att kunna snurra upp en myndighet på läktaren, men att göra det med två?

& Nu ska ni få höra, han hade tydligen varit vittne till ett bombdåd i Billesholm (där han är folkbokförd) och tror ni inte att han var den enda utav alla vittnen som lyckades trolla bort sin närvaro i rättegången. Hörde detta i en app som heter "Prime Crime". Reagerade på hans namn. Så jävla sjult-
Hoppas dom försökte spränga honom.

Det är endast en myndighet som har ansvaret för att få misstänkta brottslingar dömda för det som stämningsansökan åberopar, och det är Åklagarmyndigheten.

Han skulle vittna. Var inte misstänkt. Men slapp för han hade andra åtaganden. Häpnadsväckande.

Han skulle vittna. Var inte misstänkt. Men slapp för han hade andra åtaganden. Häpnadsväckande.
Om det var pga att han satt i sin egen rättegång kan jag köpa det.

Begär ut dagboksbladet, där lär det framgå på vilket sätt han hade laga förfall.

Såg på mina sidor på KFM i början av veckan att de tagit bort skulden Adam påstod jag hade...
Nu har den för jövla Adam ansökt om att jag ska betala till KFM
Den skulden hade jag 2017 plus slutbetalade till kfm där den ingick. Men nytt bolag som han ansöker via,C information AB?!?!
Skrivit till kfm och bestridit den, hoppas verkligen de tar bort!!
Såg på mina sidor på KFM i början av veckan att de tagit bort skulden Adam påstod jag hade...Men har inte fått papper på att de gjort det, vare sig i brevlådan eller på Kivra! Hoppas de skickar ut nåt iaf samt att denna skuld inte någonsin kan komma igen!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp