- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Du gör helt rätt i att inte bara godta skulden han på falska grunder lämnat in.Kommer underrätta dig om hur utfallet blir. Kommer dock säkert dröja ett tag då om jag har förstått rätt så är det ganska långa handläggningstider på tvistemål.
kanske Adam hinner hamna bakom gallerna innan det här hinner avgöras.
Han har säkert lyckats med detta många gånger om då uppfattningen om skuldsatta är att vi inte har koll.
Många är också livrädda för att inte få sin sanering och dessutom vill att processen bara ska bli färdig.
Jag råkade ut för flera bolag som inte lämnade in mina skulder sanningsenligt.
Dels så lämnades det in med fel datum dvs de påstod att lånen var tagna långt efter min ansökan, summor som inte stämde men Creditstar tog priset med att lämna in en skuld som inte existerade. Jag hade ett lån hos dom men de påstod att jag hade ett lån till där de hittat på lånenummer, datum och summa samt att lånet var taget i deras dotterbolag som inte ens sysslade med utlåning. Jag fick kämpa för att min handläggare skulle kontakta dom men till slut gjorde hon det och inom fem minuter svarade dom att skulden var felaktig och den plockades bort.
Förmodligen så har de lyckats med detta många gånger precis som Adam.