Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i skuldträsket

Tack! Jag är också frusen och det får igång blodcirkulationen, numera använder man specialsockor och vantar. Mina gammelmostrar som var bortåt 100 år vinterbadade och man ville ju inte vara sämre ;) inget bastubad heller efteråt, tuffa kärringar!
Hell yeah!

@Anam tänk att vi blev av med Qliro samtidigt. Fortsätt kämpa syster!

@Anam tänk att vi blev av med Qliro samtidigt. Fortsätt kämpa syster!
Tack! O tänk va skönt det är att få stryka en, riva ut bladet och säga tack och adjö!! De gör också att man blir taggad på att fortsätta. Även om det kommer motgångar ett par gånger under loppets gång så finns det inget som slår känslan när man får stryka en skuld! Underbart <3

Tack! O tänk va skönt det är att få stryka en, riva ut bladet och säga tack och adjö!! De gör också att man blir taggad på att fortsätta. Även om det kommer motgångar ett par gånger under loppets gång så finns det inget som slår känslan när man får stryka en skuld! Underbart <3
Kan bara hålla med! Motgångar räknar jag med, sist förra veckan när dottern tog fel på bokad tid med en timma och det går inte att ringa och prata med ngn utan man ringer och bokar tid när de ska ringa tillbaka. Så nu fick vi faktura på 450 kr.
Känslan när man äntligen får stryka en skuld är fantastisk.

Kan bara hålla med! Motgångar räknar jag med, sist förra veckan när dottern tog fel på bokad tid med en timma och det går inte att ringa och prata med ngn utan man ringer och bokar tid när de ska ringa tillbaka. Så nu fick vi faktura på 450 kr.
Känslan när man äntligen får stryka en skuld är fantastisk.
Ja det måste man, för de kommer oavsett hur tråkigt och förstörande det är så kommer de. Däremot kanske man inte blir lika svårt drabbad om man ändå har en plan. Vi kämpar oss framåt och hoppas på att både 2 och 3 skulder blir slutbetalda inom snar framtid!

Ringde till sileo kapital som sänkte månadsbeloppet från 2500kr till 1500kr/mån TILLSVIDARE!!!!! Vilket betyder 1000kr mindre per månad som jag kan lägga på snöbollen, woop så glad. Detta gjorde dem redan från denna månad, idag! Helt perfekt!!

Ringde till sileo kapital som sänkte månadsbeloppet från 2500kr till 1500kr/mån TILLSVIDARE!!!!! Vilket betyder 1000kr mindre per månad som jag kan lägga på snöbollen, woop så glad. Detta gjorde dem redan från denna månad, idag! Helt perfekt!!
Grattis fantastiskt jättebra jobbat !!! Du inspirerar

Tack och detta var skönt att läsa, känner att det känns lite motigt just nu och behöver få lite pepp, men du inspirerar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp