Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i skuldträsket

Jag annonserar på Marketplace och lokala grupper på Facebook och det funkar smidigt också. Inte alltid när jobbiga folk prutar enormt mycket haha men det är bra pengar.
Lite dyrare saker lägger jag ut på Facebook / marketplace men alla dessa 5-10-20kr grejor, de är helt perfekta att slänga upp i ett loppisskåp. Många 20 lappar blir tillslut 1000 lappar :D

Idag har vi spenderat förmiddagen ute i sommarstugan, de var välbehövligt med lite ny energi. Vi tog med oss lite korv från frysen och grillade korv med bröd bara lite enkelt. Insåg då att barnens kläder som låg var för små, så dessa åker med hem igen, tvättas och säljs. Hittade lite annat smått jag också packade med hem för försäljning. Längtar till sommar och värme så vi kan vara lite mer här ute. De ger en positiv energi, och de kostar inte så mycket heller :D

För övrigt är det 35 dagar kvar tills anmärkningen försvinner, betyget ligger kvar på 19,5 %.
En dag i taget, har känt några dagar att jag varit lite deprimerad. Vill att saker och ting ska gå fortare, men de är som det är. Kan inte trolla, tyvärr. Vi kämpar på! :)

Idag har vi spenderat förmiddagen ute i sommarstugan, de var välbehövligt med lite ny energi. Vi tog med oss lite korv från frysen och grillade korv med bröd bara lite enkelt. Insåg då att barnens kläder som låg var för små, så dessa åker med hem igen, tvättas och säljs. Hittade lite annat smått jag också packade med hem för försäljning. Längtar till sommar och värme så vi kan vara lite mer här ute. De ger en positiv energi, och de kostar inte så mycket heller :D

För övrigt är det 35 dagar kvar tills anmärkningen försvinner, betyget ligger kvar på 19,5 %.
En dag i taget, har känt några dagar att jag varit lite deprimerad. Vill att saker och ting ska gå fortare, men de är som det är. Kan inte trolla, tyvärr. Vi kämpar på! :)
Ååååå 35 dagar mot våren, sen är den borta! Bra jobbat och njut av solen!

Så fint! Inspirerande. Njut av.

43 dagar här. Du/ni kommer hinna fira innan min försvinner.
Jag tror jag kommer skrocka den dagen ”fy faaaaan vad sköööönt” och hoppa in i vattnet morgondopp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp