Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i skuldträsket

Qliro är nu slutbetald, med lite försäljning av grejor fick vi ihop lite extra för att kunna slutbetala den helt.
Nästa prio blir telia finance. De är uppdelade i 2, mindre delen ligger på 4652kr och kommer prioriteras from nu, fördelen är att den är räntefri och de blir därmed en större förändring när man gör extra inbetalningar.
Ska idag lägga ut en skaloverall från POP samt fina vår skor från kavat på tradera med avslut på söndag. Dessa pengar åker 50 % in på telia samt 50% in till skatteverket. Har även sålt skalkläder från PoP till min lillebror för 500kr, dessa kommer också hamna på prioskuld samt skatteverket.
Har även en hel del pant hemma, dessa kommer jag att ta ut i kontanter och lägga i en spargris som nöd nödfall. Har straxt över 600kr i den redan, efter lite små försäljning där folk betalat med kontanter.
Mina läkemedelskostnader blev godkända på 5 minuter så dessa får jag tillbaka nu vid lön. 47 dagar kvar tills anmärkningen försvinner, betyget ligger oförändrat på 19,5%. Men ska som sagt inte ta några nya lån.

5 veckor sedan vi flyttade in i nya lägenheten och vi har kommit på plats, har fått ihop väldigt mycket saker att sälja i loppisskåpet som jag bokade 6e Maj. Fler grejor kommer nog tillkomma fram tills dess.
Jag har också 3000kr i friskvårdsbidrag jag skulle vilja nyttja, aldrig gjort det och ändå vart anställd sedan 2019 :facepleading:
Har ni några bra tips på vad man kan använda det till?
OM du har något gym med simhall i närheten skulle jag tipsa om det. Även om man inte är värsta gympersonen är det sååå skönt att simma tycker jag. Pengaångestbefriande .
Har skummat igen din tråd: heja heja heja! Så grymt bra ni kämpar på.

OM du har något gym med simhall i närheten skulle jag tipsa om det. Även om man inte är värsta gympersonen är det sååå skönt att simma tycker jag. Pengaångestbefriande .
Tack för bra tips, vi har faktiskt ett badhus gångavstånd från oss. Det ska jag kolla upp omgående!! Skulle gärna kunna tänka mig börja simma :D

Tack tack tack!! <3

DET FANNS!! Hejja! :D Tack tack tack för bra tips, aldrig tänkt på det. Ännu bättre när de är gångavstånd! :D

Jag badar året runt!
Du är galen! Jag har vinterbadat ett par gånger och man känner sig ju tuff men haha jag är alldeles för frusen för att känna den där njutningen som vissa känner. Jag fryser 11 månader om året… Men jag är imponerad!

Du är galen! Jag har vinterbadat ett par gånger och man känner sig ju tuff men haha jag är alldeles för frusen för att känna den där njutningen som vissa känner. Jag fryser 11 månader om året… Men jag är imponerad!
Tack! Jag är också frusen och det får igång blodcirkulationen, numera använder man specialsockor och vantar. Mina gammelmostrar som var bortåt 100 år vinterbadade och man ville ju inte vara sämre ;) inget bastubad heller efteråt, tuffa kärringar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp