Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance, upplysningen via sergel..

Nä vet inte tkr bara det känns kusligt finns bara jag med mitt namn I hela världen men man kanske inte ska bry sig aldrig sålt något på nätet förut så blir nojig:facejoy:
Ska du sälja något får du nog räkna med att ligga ute med dina uppgifter. Vill du köpa en vara utan ett vettigt kvitto och utan namn på blocket?

Nej du har så rätt, ska sluta noja :facejoy: blir väl varm I kläderna så småningom :folded:
Det är lugnt. Dölj ditt nummer i annonserna. Och svara enbart dom som är seriösa, kan stava ordentligt, inte begär att du ska frakta till England så klarar du dig :)

Har jag förstått det rätt att man kan ta ut telefoner och airpods hos Telia med anmärkningar? Vart tar dom kreditupplysning hos sergel finnans eller?

Har jag förstått det rätt att man kan ta ut telefoner och airpods hos Telia med anmärkningar? Vart tar dom kreditupplysning hos sergel finnans eller?

Den tas hos Sergel ja

Ok men vadå så sergel godkänner en trots att man har anmärkningar? Så jag kan med andra ord ta ut grejer för 50k trots ett utmätningsförsök?

Vet inte vilka bedömningar dom gör

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp