Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tankar, skuldsanering, missbrukadkredit m.m.

Kommer ihåg när vi var i Thailand 2 veckor och kom hem ! Hade säkert 40-50 brev att öppna ! Var helt sjukt och ångesten total !
Var med om samma sak. Två veckor utomlands och brevhögen rasade ut genom dörren när man öppnade. Det blev lite av en utlösande faktor till att jag valde att släppa allt. De kommande månaderna blev det 10 brev i veckan från KFM i stället. Men nuförtiden får man ju åtminstone dem digitalt.

Var med om samma sak. Två veckor utomlands och brevhögen rasade ut genom dörren när man öppnade. Det blev lite av en utlösande faktor till att jag valde att släppa allt. De kommande månaderna blev det 10 brev i veckan från KFM i stället. Men nuförtiden får man ju åtminstone dem digitalt.
Kan få kf breven digitalt istället för på posten? Hade varit helt underbart

Ok! Vad bra då stämmer de relativt iallafall med vad man får ut : )
Sen beror det på vilken sorts löneutmätning du får om det är ett fast belopp som din arbetsgivare ska betala in eller om arbetsgivaren ska betala in allt över en viss summa. Är det ett fast belopp så får man behålla övertid osv.

Det var en fruktansvärd period när brevlådan översvämmades av brev. Fyra brev per skuld samt alla påminnelser från inkassobolagen och lånebolagen.

Sen beror det på vilken sorts löneutmätning du får om det är ett fast belopp som din arbetsgivare ska betala in eller om arbetsgivaren ska betala in allt över en viss summa. Är det ett fast belopp så får man behålla övertid osv.
Ok! Vad är det som kan spela roll i vad man får? Det bästa vore att man fick betala in själv och ett fast belopp :)

Precis det jag skrev innan om övertid osv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp