Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ta bort utmätningsförsök . Går det ?

Har du en sån notering nu så blir den kvar.
Har förstått att det är värsta anmärkningen man kan ha
Ajdå låter inte bra. Men man får väl ingen utredningsrapport om man fått utmätning och lönen betalade hela skulden? Isåfall har jag inte fått någon utredningsrapport.

Ifall man för utredningsrapport hur länge ligger den kvar och förstör? Såg en dokumentär om Kinas regering hur de skötte ekonomi, skulder och förföljning och betyg utifrån hur bra du är.

Ser många likheter med Sverige. Synd att folk förföljs länge för sina problem, sedan i vissa fall förstår jag att det behövs regler som dessa.

Ajdå låter inte bra. Men man får väl ingen utredningsrapport om man fått utmätning och lönen betalade hela skulden? Isåfall har jag inte fått någon utredningsrapport.

Ifall man för utredningsrapport hur länge ligger den kvar och förstör? Såg en dokumentär om Kinas regering hur de skötte ekonomi, skulder och förföljning och betyg utifrån hur bra du är.

Ser många likheter med Sverige. Synd att folk förföljs länge för sina problem, sedan i vissa fall förstår jag att det behövs regler som dessa.
Gå till minupplysning.se och se gratis om du har utredningen så du sliper fundera och ställa frågor.

Ligger kvar i 3 år.
Historik skuldsaldo i 2 år

Gå till minupplysning.se och se gratis om du har utredningen så du sliper fundera och ställa frågor.
Sorry. Men jag blir inte klokare på den, det enda som står är betalningsanmärkningar som går ut om 4 månader.

Sedan finns det en till kategori som heter:

Utredningsrapporter och återtagningsmål.​

2019-04-25. Registerforskning vid fullständig tillgångsundersökning. Alla inhämtat tillsammans, förutom gäldenärskontakt.

Antar att det är detta vi pratat om? Men dom är ju mer än 2 år gamla.

Återtagningsmål. Undrar just vad som krävs för att de ska dyka upp på en upplysning

Återtagningsmål. Undrar just vad som krävs för att de ska dyka upp på en upplysning
Detta kommer upp om man googlar det: När du har skulder i våra register utreder vi om du har tillgångar som vi kan utmäta och använda för att betala dina skulder.

Och som du sa angående rapporten så görs den bara ifall det inte går att utmäta något.

Sorry. Men jag blir inte klokare på den, det enda som står är betalningsanmärkningar som går ut om 4 månader.

Sedan finns det en till kategori som heter:

Utredningsrapporter och återtagningsmål.​

2019-04-25. Registerforskning vid fullständig tillgångsundersökning. Alla inhämtat tillsammans, förutom gäldenärskontakt.

Antar att det är detta vi pratat om? Men dom är ju mer än 2 år gamla.
Det är det.Men det kommer att försvinna 2022-04-25…om ett halvt år så det är riktigt bra tycker jag.Min utredningsrapport försvinner i maj 2023 så jag skulle gärna byta plats med dig.

Detta kommer upp om man googlar det: När du har skulder i våra register utreder vi om du har tillgångar som vi kan utmäta och använda för att betala dina skulder.

Och som du sa angående rapporten så görs den bara ifall det inte går att utmäta något.
Jag antar att du inte ens läste min fundering, svaret var i allafall inte något svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp