Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ta bort utmätningsförsök . Går det ?

Okej min skuld var exakt 4700kr, fick utmätning men kunde betala bort allt på en lön.

Syns inget under betalningsanmärkning för mig.
Skuldsaldo på kfm hur visas det? Detta belopp på 4700kr verkar inte synas någonstans?

Och hur mycket förstör ett föredetta skuldsaldo där?
Nej kunde dem betala bort det med lönen då får du ingen sån anmärkning helt enkelt är inte svårare än så.

Du ser det på upplysningen under historiskt skuldsaldo vet inte om man kan se det om man loggar in på uc med kanske..
många kräver att man inte få ha haft det senare 6-12 månaderna bortsett från det så vet jag inte hur mkt det förstör egentligen

Fick du anmärkning utmätningsförsök på din uc då? Jag fick en tillgångsutredning som gav utmätningsförsök . Då var skulden 60000. Släpar fortfarande med skiten men i februari 2022 är det borta.

Okej min skuld var exakt 4700kr, fick utmätning men kunde betala bort allt på en lön.

Syns inget under betalningsanmärkning för mig.
Skuldsaldo på kfm hur visas det? Detta belopp på 4700kr verkar inte synas någonstans?

Och hur mycket förstör ett föredetta skuldsaldo där?
Ligger ett skuldsaldo en hel månad på kfm syns det på uc under historiskt skuldsaldo. Så förmodligen syns det inte för dig och du hann betala.

Ligger ett skuldsaldo en hel månad på kfm syns det på uc under historiskt skuldsaldo. Så förmodligen syns det inte för dig och du hann betala.
Betalde hen med löneutmättning finns det dock stor chans att det låg där över en månad

Jag fick sekretess på historiskt skuldsaldo och en anmärkning.( Som LM sa så kvarstod den om utmätningsförsök).

Nej kunde dem betala bort det med lönen då får du ingen sån anmärkning helt enkelt är inte svårare än så.

Du ser det på upplysningen under historiskt skuldsaldo vet inte om man kan se det om man loggar in på uc med kanske..
många kräver att man inte få ha haft det senare 6-12 månaderna bortsett från det så vet jag inte hur mkt det förstör egentligen
Okej det låter rimligt. Men om en utmätning ligger kvar så är det ett år då? I mitt fall gör detta inget för mig. För det är om ca 1 år min sista anmärkning försvinner. Så det är lugnt!

Okej det låter rimligt. Men om en utmätning ligger kvar så är det ett år då? I mitt fall gör detta inget för mig. För det är om ca 1 år min sista anmärkning försvinner. Så det är lugnt!

Utmätning syns alltså inte på någon upplysning, det är utredningsrapporten som syns som dom valt att ge riktigt konstigt namn.
Det är snarare inte utmätning det är frågan om när det blir rapport

Utmätning syns alltså inte på någon upplysning, det är utredningsrapporten som syns som dom valt att ge riktigt konstigt namn.
Det är snarare inte utmätning det är frågan om när det blir rapport
Okej så utredningsrapporten ligger kvar för mig då? Hade som sagt ett skuldsaldo som låg ungrfär 1 månad innan allt betalades via lönen.

kommer denna ställa till det för mig och hur länge förstör denna utredningsrapporten för mig?

Okej så utredningsrapporten ligger kvar för mig då? Hade som sagt ett skuldsaldo som låg ungrfär 1 månad innan allt betalades via lönen.

kommer denna ställa till det för mig och hur länge förstör denna utredningsrapporten för mig?

Har du en sån notering nu så blir den kvar.
Har förstått att det är värsta anmärkningen man kan ha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp