Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Såg att Jens inte sitter med i styrelsen på Silverwik längre. Undrar hur det gått i tingsrätten...? Hoppas att detta var sista gången de försöker lura till sig pengar.

Såg att Jens inte sitter med i styrelsen på Silverwik längre. Undrar hur det gått i tingsrätten...? Hoppas att detta var sista gången de försöker lura till sig pengar.
Här kan man se vad som hänt med Silwervik i februari i år http://www.solidinfo.se/foretag/silverwik-investment-group-ab/personer/historik dessutom så finns ingen som tecknar firman längre finns bara Söderholm kvar i företaget
STYRELSE OCH ANDRA ÖVERVAKANDE BEFATTNINGAR

Söderholm, Stefan Daniel (f. 1984), Ordinarie ledamot

Firmatecknare

Uppgift om firmateckning saknas
Styrelsen ska bestå av 2 styrelseledamöter och 1
styrelsesuppleant. Registrerad behörig styrelse saknas. Därför
saknas också uppgift om firmateckningsrätten

Var i kontakt med en Advokat igår Clas Rosdahl Örebro tel 070 5198086,
Har Ni funderingar ang Silverwik så kontakta honom, Min uppfattning var att han vill ha in så många uppgifter som möjligt ang detta Företag. Dessförinnan så var jag i kontakt med ett annat Företag och om sa att det Dom på Silverwik ligger mycket risigt till, det gick inte bra i Tingsrätten, Vill inte skriva för mycket om detta men uppgifter som jag har fått så är Dom kriminella.

Ta
Var i kontakt med en Advokat igår Clas Rosdahl Örebro tel 070 5198086,
Har Ni funderingar ang Silverwik så kontakta honom, Min uppfattning var att han vill ha in så många uppgifter som möjligt ang detta Företag. Dessförinnan så var jag i kontakt med ett annat Företag och om sa att det Dom på Silverwik ligger mycket risigt till, det gick inte bra i Tingsrätten, Vill inte skriva för mycket om detta men uppgifter som jag har fått så är Dom kriminella.
Tack för infon :) Hoppas att de inte kommer undan straff och att de aldrig försöker med sina falska fakturor igen. Känns lite obehagligt att man har haft lån hos dem om de är kriminella :0

Nej, nu får det verkligen räcka med falska fakturor från dessa bedragare. Jag är fortfarande förvånad över att Svea och Gothia lät sig luras av dessa skurkar. Min syn på Gothia inkasso har förändrats totalt efter detta.

Den informationen fick jag när jag pratade Jonas Forsberg och det var han som sa att jag skulle kontakta Advokaten, Min uppfattning var när jag pratade med Advokaten att han nyligen börjat att titta igenom Din Finas och alla Inkassoföretag som Dom har anlitat att han ville ha så mycket information som möjligt ang detta, Han sa att brukade titta på den här sidan Låneforum, Vilken röra, Kontakt honom han var mycket trevlig att prata med.

Nej, nu får det verkligen räcka med falska fakturor från dessa bedragare. Jag är fortfarande förvånad över att Svea och Gothia lät sig luras av dessa skurkar. Min syn på Gothia inkasso har förändrats totalt efter detta.

Håller helt med dig. Trodde att både Gothia och Svea var seriösa inkassobolag. Nästan så att de borde åtalas också.

Litar inte på något Inkassoföretag, om jag får något ifrån Inkasso så begär jag att få underlag ifrån Fodringsägaren samt så har jag kop på alla kontoutdrag ifrån Banken, Tror att Inkassoföretagen har kontakt med varandra, Litar inte på Gothia likaså Svea, det har jag fått bekräftat, Sedan alla andra Inkassoförtag som är rena bluffen.

Fy fan vad läskigt. Tänk om idioterna tar till andra metoder eftersom de är kriminella. Får magont.

Tror inte Du behöver vara orolig för detta, Polisen är inkopplad likaså Advokat, Ring Advokaten han är mycket trevlig att prata med, Vi lever i en mycket skum värld, Jag fick ingen Faktura utan det gick direkt till KFM, ringde dit och Dom hade inte heller någon faktura, KFM sa att Dom hade bara ett fakturanummer, Man måste väl få veta vad man betalar för det sa jag till KFM, Dom sa att det räckte med ett fakturanummer, Nu vet jag inte om Din Finans ligger bakom detta men det är vad jag tror, Pratade med Advokaten om detta och han skulle höra sig till mig när han har fått ytterligare information.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp