Här kan man se vad som hänt med Silwervik i februari i år http://www.solidinfo.se/foretag/silverwik-investment-group-ab/personer/historik dessutom så finns ingen som tecknar firman längre finns bara Söderholm kvar i företagetSåg att Jens inte sitter med i styrelsen på Silverwik längre. Undrar hur det gått i tingsrätten...? Hoppas att detta var sista gången de försöker lura till sig pengar.
Söderholm, Stefan Daniel (f. 1984), Ordinarie ledamot Tack för infonVar i kontakt med en Advokat igår Clas Rosdahl Örebro tel 070 5198086,
Har Ni funderingar ang Silverwik så kontakta honom, Min uppfattning var att han vill ha in så många uppgifter som möjligt ang detta Företag. Dessförinnan så var jag i kontakt med ett annat Företag och om sa att det Dom på Silverwik ligger mycket risigt till, det gick inte bra i Tingsrätten, Vill inte skriva för mycket om detta men uppgifter som jag har fått så är Dom kriminella.
Hoppas att de inte kommer undan straff och att de aldrig försöker med sina falska fakturor igen. Känns lite obehagligt att man har haft lån hos dem om de är kriminella :0Nej, nu får det verkligen räcka med falska fakturor från dessa bedragare. Jag är fortfarande förvånad över att Svea och Gothia lät sig luras av dessa skurkar. Min syn på Gothia inkasso har förändrats totalt efter detta.