Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea inkasso

Jag skrev ju till Gothia i tisdags o frågade vad denna skuld gällde o bad om en orginalkopia (eller annat bevis på skuld)
Dom har fortfarande inte svarat mig.

Hej på er!
Har skickat ett likadant brev till er alla i inkorgen, har jag missat nån så hojta! Men nu gör vi nåt åt detta på egen kraft med lite hjälp!

Har nu fått svar att det gäller en skuld från 2013, har bestridit den till Gothia, hoppas det ordnar sig, orolig för hur jag ska kunna bevisa att jag betalat den :-(

Har nu fått svar att det gäller en skuld från 2013, har bestridit den till Gothia, hoppas det ordnar sig, orolig för hur jag ska kunna bevisa att jag betalat den :-(

Har du kvar kontoutdrag från 2013? Annars går det att kontakta banken för att få tillgång till äldre kontoutdrag. Det borde räcka som bevis :)

Alla har tydligen fått gamla betalda fakturor som redan är på avbetalning till gothia eller någon indrivningsfirma eller redan är betald till din finans/silverwik . Mycket fult en del har som jag har fått dom lämnat till både gothia och svea. Men dom ska inte komma undan. Är på utredningar på både gothia och svea .

Om man bestrider denna faktura, är det dom som måste bevisa att jag inte betalat eller är det jag som måste bevisa att jag betalat om ni förstår hur jag menar? Jag har inte alls riktigt koll på hur jag betalade denna skuld, om jag lät den gå till inkasso eller om jag betalade den direkt.

Många eller rättare sagt dom flesta fick ju inte tag på dom 2013. Utan lät ju gothia ta hand om fakturan och avbetalningen /planen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp