Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Gothia väntar med avskrivningar tills mer information från deras klient.. skämtar dom eller....mer från silverwik. ..vilket skämt

Idag fick även jag från Gothia :-/. Nu har jag tydligen lånat 14100 (!) och ska betala 23175:-. Här står det ett annat kund nummer än det de hade uppgett till Svea. Jag är så arg så jag kokar, vad fan ska man göra?? Jag orkar inte ta tag i detta idag, var på bra humör när jag kom från jobbet och ska på fest ikväll , gör det på måndag. Jävla svin rentusagt!! I samma veva som Svea drog tillbaka så skickade fanskapet vidare till Gothia! Hur länge ska han få hålla på??? Jag orkar inte, jag vill bara ha lugn och ro, det är jobbigt nog som det är med alla riktiga skulder :-(

Bestrid ärendet. Fick ochså olika nummer på bluffakturan .Skitstövel ..men han finns fortfarande på facebook skitstöveln

Hej på er!
Har skickat ett likadant brev till er alla i inkorgen, har jag missat nån så hojta! Men nu gör vi nåt åt detta på egen kraft med lite hjälp!

Jättebra gjort! Hoppas någon som fått dessa falska fakturor kontaktar media så att detta uppmärksammas. Jag har inte fått något än denna gång. Annars skulle jag ha gjort det.

Häng ut hans namn då så någon kan ta det den snabba vägen och så hans namn får negativa träffar vid sökning

Problemet på fb är ju att om man hänger ut honom så outar man sitt riktiga namn o det känns ju olustigt :-(

Ja han har haft det sen han hade DinFinans tror jag, titta på sidan med referenser vilka kunder han har undrar vad de skulle säga om de visste vilken bedragare han är. De pengar han lurat till sig med DinFinans har han kanske använt i detta företag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp