Jag ska göra det ☺Varför kontaktar du inte media så slår du två flugor i en smäll..
Oh, det låter ju mkt positivt! Hoppas det leder nån vartMitt är ochså avslutat på svea. Men inte på gothia. Dom vill inte släppa det ännu. Däremot har jag fått att gothia tillsammans med svea börjat en utredning mot silverwik och skitstöveln Jens mård. Hoppas dom hittar fanskapet i Örebro. .

Mitt är ochså avslutat på svea. Men inte på gothia. Dom vill inte släppa det ännu. Däremot har jag fått att gothia tillsammans med svea börjat en utredning mot silverwik och skitstöveln Jens mård. Hoppas dom hittar fanskapet i Örebro. .

SYND att man inte lär få veta utgången, eller kan man ta reda på det på nåt vis, sen?Vad bra att de utreder. De har ju båda blivit lurade på pengar eftersom att de köpt upp felaktiga fakturor. Hoppas att Silverwik åker dit ordentligt så att detta får ett slut![]()
SYND att man inte lär få veta utgången, eller kan man ta reda på det på nåt vis, sen?![]()
Annars vet jag faktiskt inte hur man ska få reda på något. Gothia och Svea kommer nog inte att säga ngt tyvärr 
VI hoppas på det bästa, en dom vore fintHoppas att de blir dömda, då är det ju offentliga handlingarAnnars vet jag faktiskt inte hur man ska få reda på något. Gothia och Svea kommer nog inte att säga ngt tyvärr
![]()
. Man undrar ju hur många som betalar, av bara farten :-( .Förhoppningsvis är det ingen som finns på detta forum som betalat, men de utanför detta forum som lånat tidigare och när det kommit krav från "inkassojättarna" Svea eller Gothia så kanske de inte vågat annat än betala för att inte ärendet skulle gå vidare. Sommaren 2015 när Silwervik skickade till STK så var de de som betalat innan de hittade detta forum.VI hoppas på det bästa, en dom vore fint. Man undrar ju hur många som betalar, av bara farten :-( .