Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Men jösses? Du har inte ens haft lån där???
Jag har ju haft fast betalt , men att inte ens haft lån?? Var har de då snott uppgifter på dig nånstans?

Det viktigaste för mig var att dom var seriöst intresserade av denna anmälan och att dom verkligen skulle ta det på allvar och det var dom...

Skattefuska kan dom ju säkert ha gjort, momsen är det nog inte lika troligt att dom fuskar med.. Om jag minns rätt är avgifter vid krediter, påminnelser och sånt inte momsbelagda, och räntor är med säkerhet inte det..
Får väl se om dom får problem med skatteverket så småningom då.
Det finns ju ingående moms att fiffla med också. Finns säkert något att hämta för Skattemyndigheten vid en granskning, gäller inte bara momsen, vid ett så dåligt rent ut kriminellt företag som detta är.

Ringde Gothia idag för att kolla om jag hamnat där också, men en rätt grinig dam svara att det var de ärende jag hade förut som ligger där inget nytt
Sa då att jag vill omedelbart ha reda på om det kommer in från silwevik , hon blev rätt sur då och sa att de skickar ut meddelande så fort det kommer in nytt
Jag sa att i detta fall är det ännu mer bråttom då så många felaktigt blivit sända dit berätta om svea men se de ville hon inte höra om

Det är konstigt att dom nekar när det rör sig om grovt utstuderat bedrägeri. Fult..

De var lite griniga även när jag ringde. Ville inte ens höra om Svea och allt strul. De kanske tycker det är pinsamt att de blivit lurade också men det är ju inte vårt fel.
Håller med dig tigerkatten007 det är inte ert fel att både Svea och Gothia har låtit sig luras av Silwervik, antar att de känner sig pressade nu när de inser att de blivit blåsta. Jag trodde båda inkassobolagen hade bättre kontroller på vilka de har att göra med. Jag måste säga att mitt förtroende för dem har rasat och jag hoppas att de lär av detta att det är inte det de tjänar på det som får styra utan att det har med människor att göra som är skuldsatta och har dålig ekonomi som de indirekt försökt lura i och med att de skickat ut desa krav

Senast ändrad:
Svea har inte tagit bort mitt ännu och gothia väntar på besked från sin så kallade klient alltså silverwik/fin finans. Vilket jävla bedrägeri på ren svenska. Dom ska jäklar mig inte komma undan. Tingsrätt säger jag.

Svea har inte tagit bort mitt ännu och gothia väntar på besked från sin så kallade klient alltså silverwik/fin finans. Vilket jävla bedrägeri på ren svenska. Dom ska jäklar mig inte komma undan. Tingsrätt säger jag.
Men, skriv ut och ta med till polisen.. De måste väl hjälpa till med detta??!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp