Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Hans Facebook ligger öppen bara att skicka meddelande till honom

Det va jag som skrev i tråden om dinfinans. Fick idag ett nytt brev från Svea denna gång med samma belopp.. snubben va rätt dum när han skicka samma person med samma uppgifter till 2 olika inkasso bolag
O ja han svarade när jag ringde igår men visste inget... 0707574645 nådde jg han på Varsågoda!

Hoppas att alla som råkat ut för detta polisanmäler honom/Silverwik.Det måste ju ses som bedrägeri nu när han skickar samma fakturor till olika inkassobolag.

Det va jag som skrev i tråden om dinfinans. Fick idag ett nytt brev från Svea denna gång med samma belopp.. snubben va rätt dum när han skicka samma person med samma uppgifter till 2 olika inkasso bolag
O ja han svarade när jag ringde igår men visste inget... 0707574645 nådde jg han på Varsågoda!

Hur kan Svea skicka nya krav från Silverwik. Förstår de inte att något är fel?

Svea säger att dom fått in fakturan i Dec o gothia 4 januari... tydligen väldigt skillnad i handläggning där.. jag har anmält både företaget och dom 2 som står som ordföranden Jens o Daniel. Tydligen Daniel som står som kontakt enligt gothia...

Datumet från gothia var på min ochså den 4/1-16

Svea säger att dom fått in fakturan i Dec o gothia 4 januari... tydligen väldigt skillnad i handläggning där.. jag har anmält både företaget och dom 2 som står som ordföranden Jens o Daniel. Tydligen Daniel som står som kontakt enligt gothia...

Bra att du har anmält! Jag förstår inte att det här får fortgå. Vad säger Gothia bär du pratar med dem?

Dom säger att dom väntar på svar från sin klient..

Har kontakter med några reportrar från södra Sverige. Funderar på att tipsa dom . Den ene är kriminalreporter och författare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp