Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tror alla kan lugna sig. Det tar lite olika långt tud. Mitt togs bort idag. Jag hoppas att silverwik åker dit nu. Svea borde ju verkligen anmäla dom. Sa det till dom men inget svar att dom gjort det. Men som sagt svea är seriösa så alla kan vara lugna.
Dom jobbar nog på det, ditt försvinner säkert också snart
För övrigt, jag gjorde också en polisanmälan, mot Silverwik, men har inte hört något om det. Läste att någons lagts ner, så det gör väl väl mitt ärende också :-/. För jäkligt att svinen tillåts fortsätta...
Skrev förut ett surt mail till svea att de fick rappa på inte ok att de inte tar tag snabbare . för tusan vad bråttom det är om man själv skulle bli efter
Så¨de får nog ta och jobba lite snabbare tycker jag
Jag hoppas verkligen Svea inser snart vilka skurkar de gett sig i lag med och gör det enda rätta anmäler DinFinans och återkallar alla ärenden omedelbart. Att DinFinans fått gamla låntagare få sin jul och nyår förstörd av dessa parasiter är för jävligt. Jag brukar fortfarande logga in på Svea Inkasso varje dag för att se att jag inte drabbats.
Kan säga att min julledighet blev absolut värre av denna stress...ser att många andra njutit av ledighet, vänner och fest. Jag kämpar för att överleva.