Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Skrev fel .Jens mård heter han på Facebook. Ansvarig för din finans /silverwik

Ringde till gothia. Fanns där ochså. Alltså dubbla fakturor. Fy fan rent ut sagt. Vad kan man göra mer. Hoppas det går till rättegång.

Har inte ringt men mailat dem ikväll så får väl svar imorgon om det ligger där också
Hej och hå..... hur många fler ska de skicka till????

Jag tycker det är så konstigt att polisen inte tar allvarligare på detta?? Är inte detta bedrägeri i allra högsta grad?! Fy säger jag bara.. Dags att tipsa nyheter och dagstidningar så skiten kommer ut i ljuset..

Ringde till gothia. Fanns där ochså. Alltså dubbla fakturor. Fy fan rent ut sagt. Vad kan man göra mer. Hoppas det går till rättegång.

Har Gothia skickat ut dessa fakturor eller har de förstått redan innan att de är falska? Inkassobologen måste ju polisanmäla detta då de köpt upp falska fakturor som de aldrig kommer att få betalt för.

Jag ligger på svea och gothia att detta måste bli ett stopp och att dom inte får komma undan.

Haha vilket skämt! Fick avslutat hos Svea men så fick jag också dubbla hos gothia :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp