Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea inkasso

Hur många av er har fått dessa krav nu? Och hur många har gjort en polisanmälan? För ni har väl anmält detta bedrägeri? I det långa loppet skickar ju Svea inkasso felaktiga fakturor oxå som kanske blir enklare o bestrida med en anmälan bakom.

Jag mailade Svea i morse, och även Silverwik. Har inte fått svar av någon ännu. Loggade däremot in på Svea nu igen på Mina sidor, och där står nu lånen som avslutade sen en halvtimme tillbaks :). Så förhoppningsvis läggs det ner! Är det samma för er andra...?

Jag mailade Svea i morse, och även Silverwik. Har inte fått svar av någon ännu. Loggade däremot in på Svea nu igen på Mina sidor, och där står nu lånen som avslutade sen en halvtimme tillbaks :). Så förhoppningsvis läggs det ner! Är det samma för er andra...?
Vad skönt. Det måste ju betyda att de insett att fakturorna inte stämmer. Hoppas att Silverwik åker dit ordentligt så att de inte försöker sen igen.

Ja, dom kan ju inte få fortsätta såhär. Jädra patrask rentutsagt!
Känns jätteskönt just nu iaf,mrn få se vad fortsättningen blir :-o

Jag är en av dem som har klarat mig hittills och jag har loggat in på mina sidor på Svea Ekonomi och än så länge finns inget ärende på mig. Jag hoppas verkligen att alla ni som drabbats får rätsida på detta före julafton.
Jag har heller inte blivit drabbad, har också loggat på Svea varje dag för att kolla eftersom min brevbärare är så slarvig. Jag var en av dem som i somras fick ett krav på redan betald skuld.

Fy va gött! Nu kan ni slappna av till jul. Så glad man blir för er skull

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp