Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Tror inte gothia kommer gå vidare med detta när de märker hur många som skriver att de ej har skuld hos silverwik. De kommer heller inte få tag på dom. Det är bara att bestrida. Jag skrev att jag är 100% säker att Ni (gothia alltså) har fler personer som dessa skojare(silverwik) försöker få ut pengar ifrån.

Så himla bedrövligt att det här fortgår. Hur är det möjligt? Tyvärr måste det ju löna sig eftersom idioten bakom företaget fortsätter skicka ut kravbrev på enorma summor. Hade han inte fått in pengar hade han knappast fortsatt. Riktigt illa är det!

Dra åt helvete din jävla nolla!!!

Jag väntar varje dag på att jag ska få ett sånt skit krav. Var de inte nån som skrev att Jens mård fanns på Facebook? Kanske skulle skriva till honom o säga att han nu är polisanmäld, det svinet!

Hur fan kan han påstå att han inte vet något om företaget och vad som händer där, när han står som ansvarig för företaget? Klart han måste vara inblandad.

Läste detta i Dinfinans tråden idag:" Har oxå fått faktura därifrån idag både jag o min man... Detta polisanmäld vi redan i somras dock va det stk invest då som krävde pengar. Idag va det från silvwrwik investment group ab som inte har någon info på bolagsverket sedan 2013.. Jens rajdan mård som står som ansvarig ringde jag upp idag han visste dock INGENTING om detta då han ej hade nåt med företaget att göra... finns ingen hemsida... inget.. luktar bluff bluff"
Jens Ranjan Mård ljuger han är styrelseordförande i Silwervik Tro inte ett ord på vad han säger http://www.allabolag.se/5568979651/befattningar http://www.solidinfo.se/foretag/silverwik-investment-group-ab. Konstigt att den som skrev detta inlägg fick tag på honom när inte Svea fått det.

Ju mer jag läser här om den här jäkla härvan, desto mer förvånad blir jag att han har lyckats dupera både Svea och nu Gothia deras bakgrundskontroller är ju bedrövliga om de har låtit sig luras eller ligger det något annat bakom att de "hjälper" Silwervik.

Jag väntar varje dag på att jag ska få ett sånt skit krav. Var de inte nån som skrev att Jens mård fanns på Facebook? Kanske skulle skriva till honom o säga att han nu är polisanmäld, det svinet!
Jag kan inte hitta hans FB. Kan ha tagit bort den för att han inte vill bli hittad?

Hittar inte heller hans FB vet att i sommaren 2015 var det flera som kommenterade där så han har nog tagit bort den fega bedragaren.

Jag hittar en person på FB med det namnet. Vet dock inte om det är han.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp