Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Strategier för ett samlingslån

Tack! Sökte där för ca 2 års sen hade flera anmärkningar skuldsaldo och skit. nu är allt borta en anmärkning kvar som går bort i April då lär det vara kört där då känns det som...

Man kan höra av sig till dem efter ett misslyckat försök och be dem granska manuellt tydligen, men det har gått från det hetaste alternativet till ett inte lika fullt så hett.

Just nu lutar det åt Axo Finans och hoppas på Norwegian ändå. Det har varit planen så länge. Vet inte riktigt vem hos de andra som skulle nappa.

Lycka till idag Turnaround! Hoppas verkligen Du får ett bra & vettigt samlingslån! Jag vet hur det känns - jag var ju själv i liknande situation för en månad sedan och det gick, som tur var, bra !! Vilken befrielse det var att få bort "alla" SKITLÅN !!! :)))

Det gick ta mig tusan :)

260 000 från Bank Norwegian till inte helt bra 14,16% - men man tar ju vad man får! Kan höja till 280 000 men tror inte det är aktuellt.

Men nu måste jag alltså fylla i belopp och OCR och hela faderullan för alla lån? Lolen, hur klarade du dig undan det? Jag ska självklart betala bort allt med pengarna, men gör det gärna själv, inte minst för att jag måste be om sluträkningar osv.

260 000 från Bank Norwegian till inte helt bra 14,16% - men man tar ju vad man får! Kan höja till 280 000 men tror inte det är aktuellt.

Men nu måste jag alltså fylla i belopp och OCR och hela faderullan för alla lån? Lolen, hur klarade du dig undan det? Jag ska självklart betala bort allt med pengarna, men gör det gärna själv, inte minst för att jag måste be om sluträkningar osv.

Va kul! Grattis!

Härligt! Längtar efter den dagen man får samlingslån Grattis!

Grattis!! Så länge dom inte ber om något så är det bara låta dom betala ut lånet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp