Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Strategier för ett samlingslån

Är väl inte riktigt lika säker. Har nekats tidigare med 10 ff och 14-15 i kreditbetyg, så jag hoppas det går den här gången. Kreditkort är den sämsta sortens krediter tydligen, så det är väl det som tynger ner mina chanser.

Jag hade 17% när jag blev beviljad. 120 i synliga skulder.

Tänk på att om det går mindre än ett är senast du sökte blir det avslag per automatik.

Jag har pratat med dem mailledes och då har de rekommenderat mig att försöka igen nu i februari, så om det blir avslag direkt inom ett år så är det ju kört på förhand då jag senast försökte i augusti.

Det här ställer till det lite för min plan. Kanske Är Norwegian eller Nowegian via Axo inte längre ett alternativ då.

Hur långt tid gå dom tillbaka är det 1 år eller flera år om man fått nej är det någon som vet?

jag tolkar det som att tid inte är en faktor. Har man sökt innan och blivit nekad ligger det en i fatet.

Är det på egna erfarenheter eller vad vet du om detta? Finns det någon som fått ett ja som har fått nej innan?

Jag har fått ett mail från dem där de säger att de är en faktor men nämner inget om hur länge det påverkar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp