- Meddelanden
- 125
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 41
Haloooo.
Jag har tyvärr satt mig i ett gigantiskt svart hål. På mindre än 1 månad.
Skulder på nästan 380 tusen kr.
Blir bara värre att deppa över skiten så jag försöker undvika det.
Jag har varit en såpass stark torsk att jag bara signerat för att få lånen beviljade. Om skit räntor och skit deal.
Följande nedanför använda;
Thorn, cashbuddy, Santander, Swedbank, resurs bank, monetti, smspengar, credigo,vivus, slantar. Finns även några som har nekat mig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Bisnode står de kreditvärdighet 20,6 just nu. Uc förfrågningar 11.
Årslön: 550 tusen.
Kronofogden, anmärkningar: 0
Jag vill försöka få till något lån för att släcka de akuta beloppen som ska betalas in omgående. Jag är helt jävla körd i botten nu asså. Helvete också
Jag har tyvärr satt mig i ett gigantiskt svart hål. På mindre än 1 månad.
Skulder på nästan 380 tusen kr.
Blir bara värre att deppa över skiten så jag försöker undvika det.
Jag har varit en såpass stark torsk att jag bara signerat för att få lånen beviljade. Om skit räntor och skit deal.
Följande nedanför använda;
Thorn, cashbuddy, Santander, Swedbank, resurs bank, monetti, smspengar, credigo,vivus, slantar. Finns även några som har nekat mig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Bisnode står de kreditvärdighet 20,6 just nu. Uc förfrågningar 11.
Årslön: 550 tusen.
Kronofogden, anmärkningar: 0
Jag vill försöka få till något lån för att släcka de akuta beloppen som ska betalas in omgående. Jag är helt jävla körd i botten nu asså. Helvete också