Du fortsätter att trolla Gaspipe och snälla människor skriver utan att genomskåda dig. Lägg ner ditt trollande och använd din tid till annat. Fåntratt.
Ja hänger inte med nu hahahahahah?Du fortsätter att trolla Gaspipe och snälla människor skriver utan att genomskåda dig. Lägg ner ditt trollande och använd din tid till annat. Fåntratt.
Vettefan tänker ändå bara på spel. Vettefan finns fortfarande bara revansch och sug inne hos mig. Jag är så förbannad och frustrerad.Tror inte att han trollar... Beter sig som en spelmissbrukare som är på botten av sitt missbruk. Trådarna skriker desperation. Som en knarkare som försöker få sin nästa fix.
Till gaspipe...
Du måste söka hjälp. Nästan omöjligt att ta sig ur spelmissbruk på egen hand. Tills dess::: Spelpaus!!!
Men om du då får ett nytt lån, så kmr du ju garanterat fortsätta spela och sätta dig ännu mer i skiten, lovar den vägen vill du inte gå. Spärra dig på trustly å spelpaus omedelbart. Om du ska ha någon som helst chans.Vettefan tänker ändå bara på spel. Vettefan finns fortfarande bara revansch och sug inne hos mig. Jag är så förbannad och frustrerad.
Från bra ekonomi till katastrof ekonomi på rekordtid.
Du fortsätter att trolla Gaspipe och snälla människor skriver utan att genomskåda dig. Lägg ner ditt trollande och använd din tid till annat. Fåntratt.
...
Ungefär 350 tusen.Hur mycket är det du har spelat bort dessa dagar Gaspipe?
Ungefär 350 tusen.