Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ställt till med kaos på en rekordtid. Kan man ansöka om något nu för rädda till?

Haloooo.

Jag har tyvärr satt mig i ett gigantiskt svart hål. På mindre än 1 månad.
Skulder på nästan 380 tusen kr.
Blir bara värre att deppa över skiten så jag försöker undvika det.
Jag har varit en såpass stark torsk att jag bara signerat för att få lånen beviljade. Om skit räntor och skit deal.
Följande nedanför använda;
Thorn, cashbuddy, Santander, Swedbank, resurs bank, monetti, smspengar, credigo,vivus, slantar. Finns även några som har nekat mig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Bisnode står de kreditvärdighet 20,6 just nu. Uc förfrågningar 11.
Årslön: 550 tusen.
Kronofogden, anmärkningar: 0

Jag vill försöka få till något lån för att släcka de akuta beloppen som ska betalas in omgående. Jag är helt jävla körd i botten nu asså. Helvete också

Vad har du för uc score? Eller kreddy om du inte har minuc?
Antingen får du vänta ut några ff eller, om det är superakut är det väl söka via låneförmedlare, på vinst och förlust! Får du napp, även om det blir på ett lägre belopp, får du betala bort skulder som syns på uc och sen vänta ut fler och söka samlingslån igen.

Mitt uc score ligger på 6.4 idag.

Har du testat söka samlingslån? är det därifrån dina ff kommer?
6.4 är inte topp betyg men många här har fått lån med sämre betyg, runt 15-20.
Sen spelar inkomst och total belåningsgrad roll också, men du har inga anmärkningar vad jag förstår.

Men det är inte bra för uc betyget om man belånar sig på korttid. så har du råd att avvakta ett par månader så gör det.

Problemet är att jag har använt både lendo och advisa. Får inte till någonting hos axo finans eller freedom finance.
Jag har inga anmärkningar per dags dato.
Men jag är orolig över att det kan utveckla sig åt det hållet om ett par månader.
Då kommer jag få ännu svårare att bli berättigad ett lån väl.

Jag tror väl en stor anledning är väl att de massa lån på kort tid. Men fan också va kan jag göra? Bara avvakta och låga skiten gå till inkasso eller ja till och med kfm?

släppa till inkasso kan vara ett sätt men då måste du vara försiktig så att du inte får anmärkningar om missbrukad kredit. Du får välja noga vilka lån som du kan släppa till inkasso. Sen när lånen väl kommit till inkasso får du göra avbetalningsplaner och försöka förhandla till så låga månadsbelopp som möjligt.
Min erfarenhet är att lån/krediter som man fått med uc ger anmärkningar om missköt kredit.
Det är bättre att du ringer till var och en av dina långivare och berättar som de tär, att du har svårt just nu att betala, och så frågar du om du kommer att få anmärkning om du släpper skulden till inkasso.

Om du redan sökt via låneförmedlare utan att få napp är det en varningens tecken att sluta söka, då förstör du mer för ditt betyg.
Mejla eller ring Balanzia och berätta dina förutsättningar och fråga om de ev kan hjälpa dig med ett samlingslån.
Men har du lånat för att spela så se till att långivaren betalar dina andra lån du vill släcka alt en anhörig.
Så du inte spelar upp pengarna igen.

Men hur många trådar ska du öppna,du skriver ju om samma sak.
Det blir väldigt rörig att hänga med.
Din skuld var ju nyss bara 170 000 kr,som du skulle samla.
Du fick ju från resursbank,betalade du inte av på dina skulder?

Men du har ju bra årsinkomst och lånen som är tagna denna månad ska vl inte betalas förrän slutet av maj och då har du väl fått lön igen? Det brukar ta 3 månader innan en kredit släpps till inkasso. Jag förstår att man vill lösa allt så fort som möjligt men man får inse att det kan ta tid och du ska se att det löser sig allt eftersom.

Saken är den att fakturorna är lite blandat. Förstå lånet togs för ungefär 4 veckor sedan. De måste jag ju betala ganska snart. Det ställer till fet rejält.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp