- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 93
- Poäng
- 256
Känner igen mig till 99%,är äldre å äventyrat 15 år innan jag släppte allt,började med 100-300k som ja fick hjälp av föräldrarna sen spårade det ut när jag började med aktier,höll det hemligt för alla även frun vilket va brutalt jobbigt att låtsas hela tiden. Tjänade bra såklart var tvungen att göra det. Efter 15 år så gick det ej mer,släppte nästan alla lån sökte sanering å i Jan blir det 1 år med sanering. Dagen jag sökte sanering så släppte suget på spel och aktier svårt å förklara men d va som å trycka på en knapp. Jag å flera här vet hur du mår och är inte värt det så släpp allt å sök sanering du kommer må mkt bättre å sova mkt bättre,med dom skulderna har du ingen utväg förutom sanering lr utmätning.Jag tänker även såhär:
Om jag lyckats överprestera på jobbet med usel motivation, tänk bara då vad jag kan åstadkomma med hög motivation? Med rätt stöd från familj och vänner borde jag kunna beta av dessa skulder relativt snabbt.
Kanske är för optimistisk, men jag har verkligen haft en låg motivation och mått dåligt i flera flera år. Tänk bara om jag mår bra?
haha skojar!
tänkte på vänner som man inte träffat via forumet