Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SMSlån som INTE lämnat ränteuppgifter

Nu har jag mejlat Vippi,Nanoflex och Nanokredit för att få besked om mina utgiftsräntor jag meddelar här när jag fått svar. Saknar också Intrum Justitia på mina Okmoney/Lånbutiken och Risicum lån

Senast ändrad:
Kredit365 har inte lämnat ränteuppgift på mig och Vivus har lämnat 2600 för lite.

Löpande ränta vid fördröjning med inbetalning rapporter de fan inte in de jävla parasiterna ha det i åtanke när ni granskar deklarationerna.

Svea Inkasso har inte rapporterat in någon ränta heller...........

Nano Invest&Finans har INTE rapporterat till Skatteverket så mina 8400 för Nanokredit och Nanoflex jag betalat i ränta, får jag lägga till själv i deklarationen enligt mejl jag fick idag. Vippi har inte svarat skickat 3 mejl till dem.

Nano Invest&Finans har INTE rapporterat till Skatteverket så mina 8400 för Nanokredit och Nanoflex jag betalat i ränta, får jag lägga till själv i deklarationen enligt mejl jag fick idag. Vippi har inte svarat skickat 3 mejl till dem.

Ska kolla hur det ser ut för mig med Nano också, men nu går det inte att komma in på skv, fullt! Har du listat ut vad ELCF är för nåt ännu..?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp