Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SMSlån som INTE lämnat ränteuppgifter

Jag har fått från alla nu! Dom enda som inte har avdragsgill ränta är Pengapungen, märkligt.. Nåväl! Okej, visste inte man kunde ändra efter man godkänt men då vet jag, tack :)

Usch jag är så rädd att bli granskad och inte få pengarna i Juni, då ställer det till det rejält, mina planer spricker. Har en del reseavdrag med så det blir en nätt summa att få tillbaka. Nervös....
Jag är också orolig för att inte få mina pengar i juni har tidigare begärt omprövning av min deklaration på boräntor som inte rapporterats men nu har jag tagit upp dem direkt så jag hoppas det går igenom. Kommer att vara nervösa dagar fram till att jag kan logga in och få besked. Om jag skulle bli granskad hoppas jag att Skatteverket får in min uppgifter i tid så jag ändå får utbetalning i juni.

Jag är också orolig för att inte få mina pengar i juni har tidigare begärt omprövning av min deklaration på boräntor som inte rapporterats men nu har jag tagit upp dem direkt så jag hoppas det går igenom. Kommer att vara nervösa dagar fram till att jag kan logga in och få besked. Om jag skulle bli granskad hoppas jag att Skatteverket får in min uppgifter i tid så jag ändå får utbetalning i juni.

Vi får hålla alla tummar för varandra!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp