Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smslån 500 kr, var bäst?

Vilken smslån rekommenderar ni mig? Skulle behöva låna 500:- till den 20e. Jag tittade lite snabbt och alla har minsta lånebelopp 1000 som jag hittade.

vill gärna undvika uc om de går?

Vilken smslån rekommenderar ni mig? Skulle behöva låna 500:- till den 20e. Jag tittade lite snabbt och alla har minsta lånebelopp 1000 som jag hittade.
Ska jag vara fullständigt ärlig mot dig så hade jag först och främst frågat någon familj, eller nära vän om jag kunde lånat av dem (räntefritt) eftersom att beloppet du söker är ganska litet? Börja där! Jag vet ju inte vad du har för skulder annars osv, och man vill ju inte dra in någon i skiten men en 500:ing har man väl både lånat och lånat ut till folk och ses nog inte som ett allt för stort belopp.
Jag tänker detta då det är ganska sällan du kan låna 500 kronor från något sms-lån. De flesta har ju minimumbelopp på runt 1000-2000 kronor, så det blir lite svårt skulle jag tro.

Minifinans finns ju, det är utan UC (om du inte har något hos kronofogden) dock får du betala en avgift innan om nästan 400 kronor. Så...det blir ju samma sak. Dessutom är detta företag inte alls bra av en rad anledningar....

Minifinans finns ju, det är utan UC (om du inte har något hos kronofogden) dock får du betala en avgift innan om nästan 400 kronor. Så...det blir ju samma sak. Dessutom är detta företag inte alls bra av en rad anledningar....

Jag skulle rekommendera monetti dem ta bisnode Dem är bra Lånade flera gånger.

Inte för 500kr dock! Då är det ingen avgift. Reletivt låg kostnad också, dock har jag hört att dom pausat tf pga corona men kan inte bekräfta detta.

Inte för 500kr dock! Då är det ingen avgift. Reletivt låg kostnad också, dock har jag hört att dom pausat tf pga corona men kan inte bekräfta detta.
Nej dom har systemunderhåll och systembyte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp