Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smslån 500 kr, var bäst?

Skulle med behöva låna max 500 till mat fram till jag får min sjukpenning. Har ingen att fråga. Var är bäst att låna

Finns de något lån mellan 200 och 500 som betalas inom 14 dagar?

Finns de något lån mellan 200 och 500 som betalas inom 14 dagar?
Hm kan kolla minifinans ligger som sagt nere och där verkar man ju kunna låna 500 annars enligt andra här i forumet utan uppläggningsavgift. Kan hålla utkik för dig. Ökar du till 1000-2000....(förstår att du inte vill låna så mycket kanske) så blir det ju enklare.

Då hade du väl tur att inte bli blåst? Eftersom de verkar säga olika till olika personer. Tjejen kunde exempelvis swisha in uppläggningsavgiften medan polaren som tog 2 Veckor senare inte kunde det.....
Har annars en egen tråd om hur opålitliga både minifinans och alektum är.
eh NEJ! som andra också skriver här och det har skrivits om minifinans tidigare. Det framgår klart och tydligt på sista sidan efter ansökan är gjord att en avgift skall betalas MEN inte för lånet på 500! Har du betalat 495 för 500kr så är det fel och du har rätt att få dessa tillbaka. var en annan i forumet som hade gjort samma sak och denna fick tillbaka sina pengar.

eh NEJ! som andra också skriver här och det har skrivits om minifinans tidigare. Det framgår klart och tydligt på sista sidan efter ansökan är gjord att en avgift skall betalas MEN inte för lånet på 500! Har du betalat 495 för 500kr så är det fel och du har rätt att få dessa tillbaka. var en annan i forumet som hade gjort samma sak och denna fick tillbaka sina pengar.
Vad är det för attityd? Du kommer flygande från ingenstans och dumförklarar mig trots att jag ju vet att första gången jag tog ett lån där så fick jag betala 495 kronor i avgift för ett lån på 500 vad är det ens att diskutera bittra människa? Fler har råkat ut för samma sak och klart man tror att det alltid är 495 kronor i avgift när inte ens sidorna som recenserar minifinans säger något annat.........och eftersom jag dessutom råkade ut för detta....

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp