Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smslån 500 kr, var bäst?

Minifinans finns ju, det är utan UC (om du inte har något hos kronofogden) dock får du betala en avgift innan om nästan 400 kronor. Så...det blir ju samma sak. Dessutom är detta företag inte alls bra av en rad anledningar....

verkar fel info du lämnar att ta ett lån på 500 kostar inte 400kr, utan endast 41 kr står det. Alltså betala tillbaka 541kr billigare finns inte vad jag kan se?? Om man inte vill låna av familj så klart.

verkar fel info du lämnar att ta ett lån på 500 kostar inte 400kr, utan endast 41 kr står det. Alltså betala tillbaka 541kr billigare finns inte vad jag kan se?? Om man inte vill låna av familj så klart.
Jaha? Vad konstigt att jag som haft det här lånet själv men även min flickvän var tvungna att betala en uppläggningsavgift om 495 kronor då? Men antar att du vet bättre...
Du ska sms:a den innan och det visas på mobilräkningen, du kan också swisha in avgiften innan.
Alltså kostar ett lån på 500 kronor, 541+495=1036 kronor.

Bilagor

• C0F6DF36-7728-4A25-BAE1-8DC69E664100.png
    C0F6DF36-7728-4A25-BAE1-8DC69E664100.png
    118.8 KB · Visningar: 196
Dock är sidan under konstruktion för tillfället (systembyte).

För lån på 500 blir det ingen avgift.

Jag fick betala uppläggningsavgiften första gången jag tog där iallafall. Vart framgår det att man slipper betala det om man lånar 500?
lägg ner nu ff, hr själv tagit lånet på 500, ingen avgift för 500kr! Det framgår när man ansöker och kommer till den sista sidan!

Står under deras priser på villkor och kalkylatorn att betala när du väljer 500kr

lägg ner nu ff, hr själv tagit lånet på 500, ingen avgift för 500kr! Det framgår när man ansöker och kommer till den sista sidan!
Då hade du väl tur att inte bli blåst? Eftersom de verkar säga olika till olika personer. Tjejen kunde exempelvis swisha in uppläggningsavgiften medan polaren som tog 2 Veckor senare inte kunde det.....
Har annars en egen tråd om hur opålitliga både minifinans och alektum är.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp