Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppte idag första lånet

Det är för att folk inte läser grundläggande filosofi och missförstår allt in i oändligheten.

Om någon säger ”min bok är grön” och senare ”min bok är svart”, betyder det inte att den första boken aldrig fanns eller att personen ljög om att den första boken var grön. Den nya boken kan vara svart.
Slutledning: Allt är inte statiskt för andra så som ni upplevde det i er dåtid.

Om man istället säger ”min bok är röd” och ni läser ”min bok är gul” betyder det inte heller att personens egna påståenden är fel när denne berättar sanningen om något som stämmer i dennes liv som ni förstått fel.
Slutledning: Allt ni tror ni minns stämmer bevisligen inte alltid. Den person ni försöker motbevisa som vet själv hur det var sitter bara och skakar på huvudet och suckar åt såna saker.

(Jag kan ha fel om att ni inte läst filosofi).
Stämmer så bra :) jag vet väl vilka räntor jag har :) tror jag förklarat för honom tusen gånger att handelsbanken och norwegian inte är med i dom 9 lånen och bara handelsbanken och BN är 100k i räntor och dom andra 9 lånen ca 80k :)

Stämmer så bra :) jag vet väl vilka räntor jag har :) tror jag förklarat för honom tusen gånger att handelsbanken och norwegian inte är med i dom 9 lånen och bara handelsbanken och BN är 100k i räntor och dom andra 9 lånen ca 80k :)
Men det blir rörigt att hänga med för man minns ju inte alltid vem som skrivit vad. Om jag inte minns fel har du ju också skrivit att du skulle bli skuldfri på en månads löneutmätning, men nu är det uppe i 24 månader.

Men det blir rörigt att hänga med för man minns ju inte alltid vem som skrivit vad. Om jag inte minns fel har du ju också skrivit att du skulle bli skuldfri på en månads löneutmätning, men nu är det uppe i 24 månader.
Har aldrig skrivit en månad :) man kan inte bli skuldfri på en månad tyvärr , jo om man har en lön på flera hundra tusen :) har alltid sagt jag behöver runt 2 år :) så där har du läst fel tyvärr :)

Senast ändrad:
Tyvärr är Bramse lite trög;)
Förklarat flera gånger varför vi åker i leasing och hur svårt det är att avsluta avtalet.
Ändå fortsätter personen o anklaga mig för att vilja åka i en ny bil istället för att äta och kan inte förstå varför jag har kvar bilen trots mina flertaliga förklaringar man blir trött :D

Förklarat flera gånger varför vi åker i leasing och hur svårt det är att avsluta avtalet.
Ändå fortsätter personen o anklaga mig för att vilja åka i en ny bil istället för att äta och kan inte förstå varför jag har kvar bilen trots mina flertaliga förklaringar man blir trött :D
Ja ibland blir man trött att behöva förklara 5 gånger samma sak :)

Det är väl inte svårt? Betala inte, blir uppsagt, bil återtagen

Det är väl inte svårt? Betala inte, blir uppsagt, bil återtagen
Kanske du tycker men inte jag min man kan inte komma till jobbet utan bil.
För dig kanske det är en baggis men inte för oss som är i denna situation.
Anser att vi släppt mycket ändå och det räcker faktiskt nu.
Vi för kämpa för att ha kvar bilen ett år till.
Arbetar extra för det och min man har stora möjligheter.
Vi kämpar nog ändå och kommer inte släppa bilen i nuläget det funkar inte.
Få dra in på annat så länge o jobba mer.
Så för oss är det svårt om man inte vill få mera skit på sig det räcker nu vi sköter det vi kan nu.
Vi måste faktiskt se till vårat bästa också och min man måste jobba.
Kan vi lösa leasingen så är det bra men i nuläget får bilen vara kvar sen om ni reagerar på detta får det vara så jag anser att vi ej kan släppa bilen nu.
Och hindrar det ev skuldsanering så fine får väl ansöka när leasing är klar isåfall.
Nu är läget så här och det har jag o min man kommit överens om.
Vi har gjort vårat val vad du än eller andra tycker så är det vårat beslut.
Orkar inte prata om leasing mer vi har fattat ett beslut.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp