Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppte idag första lånet

Okej :eek: då förstår jag hade skulden varit bara på 3800kr hade det varit bättre att betala färdigt den.
Jag betalade in alla småsummor innan jag släppte.
Blir ju kostnad för varje skuld hos KFM :(
Så är det .. har inga små lån alls faktiskt .. alla mina ligger mellan 20-50k .. 9 st är det :)

:D
Ändå betalar du 200 000 om året i ränta? Du måste ha svenskt rekord i hög ränta på dina lån.
Johan har väl dom sms lån med hutlös ränta. Vet själv vad räntor drar iväg på dom. På 2000kr kan 200kr vara amortering resten ränta :(
Man blir ju aldrig av med skiten o Everyday plus hemska hände inget när man betalade av per månad :D

:D
Johan har väl dom sms lån med hutlös ränta. Vet själv vad räntor drar iväg på dom. På 2000kr kan 200kr vara amortering resten ränta :(
Man blir ju aldrig av med skiten o Everyday plus hemska hände inget när man betalade av per månad :D

Jo men om han har nio lån mellan 20 och 50 000 så kan han som mest vara skyldig 420 000 (om åtta lån skulle vara på 50k och ett på 20k). Att då betala över 200 000 om året i ränta skulle innebära att han ligger på runt 50 % ränta i snitt på lånen han har. Det låter som så mycket annat han postar inte rimligt.

Jo men om han har nio lån mellan 20 och 50 000 så kan han som mest vara skyldig 420 000 (om åtta lån skulle vara på 50k och ett på 20k). Att då betala över 200 000 om året i ränta skulle innebära att han ligger på runt 50 % ränta i snitt på lånen han har. Det låter som så mycket annat han postar inte rimligt.
Kan vara att han menar sms lånen vet inte om han hade större lån också.
Annars låter det otroligt mycket i räntor

Du har fortfarande inte förstått vad jag sagt till dig , handelsbanken och norwegian är ca 100 000 i ränta .. och dom andra 9 lånen är ca 80-90k i ränta .. är det så svårt att förstå ?

Du glömmer varje gång handelsbanken och norwegian som är på 100 000 bara dom två :) och nej dom tänker jag inte släppa ! Tror jag sagt detta till dig minst 10 gånger nu , måste typ vara världsrekord ! :)

Du glömmer varje gång handelsbanken och norwegian som är på 100 000 bara dom två :) och nej dom tänker jag inte släppa ! Tror jag sagt detta till dig minst 10 gånger nu , måste typ vara världsrekord ! :)

Det är för att folk inte läser grundläggande filosofi och missförstår allt in i oändligheten.

Om någon säger ”min bok är grön” och senare ”min bok är svart”, betyder det inte att den första boken aldrig fanns eller att personen ljög om att den första boken var grön. Den nya boken kan vara svart.
Slutledning: Allt är inte statiskt för andra så som ni upplevde det i er dåtid.

Om man istället säger ”min bok är röd” och ni läser ”min bok är gul” betyder det inte heller att personens egna påståenden är fel när denne berättar sanningen om något som stämmer i dennes liv som ni förstått fel.
Slutledning: Allt ni tror ni minns stämmer bevisligen inte alltid. Den person ni försöker motbevisa som vet själv hur det var sitter bara och skakar på huvudet och suckar åt såna saker.

(Jag kan ha fel om att ni inte läst filosofi).

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp