Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt till KFM med sambo

Detta verkar mer rimligt, annars blir ju sambon skuldsatt om han ej får behålla pengar så han kan betala sin privata räkningar.
Du kan ringa till Kf och fråga utan att lämna ut personnummer eller andra uppgifter, de kan ge dig svar vad som gäller ändå.

Hittade detta, kanske något som kan hjälpa till.

Du kan också gå in på kfm sida och göra en uträkning på hur det kommer att bli.
Du fyller i era olika inkomster och utgifter

Du kan kolla här hur det skulle se ut med löneutmätning och vilka uppgifter som ska lämnas in

Utgifter för lån som inte avser bostad räknas inte in för din sambos räkning. Jag har haft löneutmätning tidigare och det var inget som togs hänsyn till, sen får man tycka vad man vill om det och hur "det borde vara".

Du kan kolla här hur det skulle se ut med löneutmätning och vilka uppgifter som ska lämnas in

Utgifter för lån som inte avser bostad räknas inte in för din sambos räkning. Jag har haft löneutmätning tidigare och det var inget som togs hänsyn till, sen får man tycka vad man vill om det och hur "det borde vara".
Precis det jag också förstått att det är.

Okej, tack för info!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp