Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Släppa allt till KFM med sambo

Skrev fel, den på 1600kr är billecta inkasso.
Jag har ringt inkassobolagen flera gånger men får nej direkt. Dom lyssnar inte ens. Ghotia hota med kronofogden direkt.
Skulden hos ghotia är på 65000kr.

Tack för pepp! älskar detta forum.
Mycket kunskap o gott bemötande!
Ok då får du fortsätta betala och helst i tid så kan du ringa igen efter ca 4 mån. De kan bli mer villiga att erbjuda hjälp ju längre tid man varit kund hos dem när de ser att man kämpar på med sina betalningar. Så ge inte upp.

Förstår din tanke, men efter vissa omständigheter har vi kommit fram till att detta är bäst för oss. Pga mig!
Han gör allt för barnen, dom får allt dom behöver
Ja det här kan ni bäst själva. Du skrev att han var villig att ta mer ansvar, jag tolkade det ekonomiskt för att stötta dig men du kanske menade barnen? De kostar ju också en del. Fint att du har hans stöd.

Ja det här kan ni bäst själva. Du skrev att han var villig att ta mer ansvar, jag tolkade det ekonomiskt för att stötta dig men du kanske menade barnen? De kostar ju också en del. Fint att du har hans stöd.
Han tar en större del av hyran plus hela elen. Innan delade vi allt på 2. Så nu kommer jag ha ca 4000kr till att betala av med.

Han tar en större del av hyran plus hela elen. Innan delade vi allt på 2. Så nu kommer jag ha ca 4000kr till att betala av med.
4000 kr mer är jättebra! Dessutom kommer du snart ha mer än 4000 kr, när du betalar bort de minsta lånen och krediterna så kommer du ha ännu mer över i månaden. Snöbollen blir större och större och lånen mindre och mindre.
Har ni ngt sparande?

4000 kr mer är jättebra! Dessutom kommer du snart ha mer än 4000 kr, när du betalar bort de minsta lånen och krediterna så kommer du ha ännu mer över i månaden. Snöbollen blir större och större och lånen mindre och mindre.
Har ni ngt sparande?
Det är det där med sparandet som jag förstört. Som gjort att vi inte har gemensam ekonomi.
Bara kämpa, jobba och betala!

Det är det där med sparandet som jag förstört. Som gjort att vi inte har gemensam ekonomi.
Bara kämpa, jobba och betala!
Det är aldrig försent, nu har du chansen att visa din sambo att du menar allvar. DEt som hänt det har hänt och det går inte att göra ogjort. Kan du lägga undan 300 kr/mån så börja med det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp