- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Syftade inte enbart på mig själv.Så kanske det var för dig, det är ju skillnad på en persons erfarenhet och vad som är vanligast
Syftade inte enbart på mig själv.Så kanske det var för dig, det är ju skillnad på en persons erfarenhet och vad som är vanligast
Det vanligaste är nog inte att man är så överskuldsatt att man måste söka skuldsanering. Det vanligaste verkar ju enligt @Lasseman som jobbar på kfm vara att skulderna minskar med löneutmätning.Syftade inte enbart på mig själv.
Det var att räntorna tickar på så att skulden ökar.Det vanligaste är nog inte att man är så överskuldsatt att man måste söka skuldsanering. Det vanligaste verkar ju enligt @Lasseman som jobbar på kfm vara att skulderna minskar med löneutmätning.
Just såDet vanligaste är nog inte att man är så överskuldsatt att man måste söka skuldsanering. Det vanligaste verkar ju enligt @Lasseman som jobbar på kfm vara att skulderna minskar med löneutmätning.
Vad var att räntorna tickar på så att skulden ökar? Inte det vanligaste i allafall.Det var att räntorna tickar på så att skulden ökar.
Har du många lån som landar hos kfm så äter räntorna upp det du betalar in via löneutmätningVad var att räntorna tickar på så att skulden ökar? Inte det vanligaste i allafall.
Har du många lån som landar hos kfm så äter räntorna upp det du betalar in via löneutmätning
Min skuld hos KFM ökade när jag hade löneutmätning… så jag är väl en av de ”ovanliga”…Har du många lån som landar hos kfm så äter räntorna upp det du betalar in via löneutmätning
Ja, mina räntor ökade mina lån med 300000 kr mellan jag släppte mina lån till inledande, 7 månader.Min skuld hos KFM ökade när jag hade löneutmätning… så jag är väl en av de ”ovanliga”…