Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsatt pga ett spelberoende?

För min egen motivation och kanske för andras intresse har jag nu också lagt upp en blogg där jag kommer skriva om min nuvarande situation sam historian bakom allt.

Lycka till med bloggen! Ser bra ut och kommer nog väcka många tankar hos många, inte minst hos mig! Det kommer ge dig styrka och motivation att klara detta!

Fick ett återfall och verkligen förstört allt igen. Fy fan va svag (mAn) jag är. Kände verkligen att jag var påväg framåt så lyckas jag ta 100 steg bakåt. Nu är det verkligen illa tyvärr. Vet inte vad eller vart längre.

Fick ett återfall och verkligen förstört allt igen. Fy fan va svag (mAn) jag är. Kände verkligen att jag var påväg framåt så lyckas jag ta 100 steg bakåt. Nu är det verkligen illa tyvärr. Vet inte vad eller vart längre.

Kan du låta någon få fullmakt över ditt konto?

Hur mycket spelade du bort?

Jag förstår precis vad du känner. Det har hänt mig och många andra här. Du måste försöka att samla dig och se över vad du kan göra. Tänk på att det aldrig är försent men att det kanske kräver lite mer jobb från dig.

Jag hade också ett återfall för snart ca 3 månader sedan, mitt rekord är 3 månader utan.
Jag spelade en kväll, spelade bort det sista jag hade.
Mådde skit.
Men efter några dagar kom lusten att sluta igen, nu är jag på samma ställe det är 10 dagar kvar tills det är 3 månader.
Jag blev sugen idag och var väldigt nära, tänkte ja men jag gör det för att det är Kul, jag Har ju haft så roligt.
Nu Har jag ju råd (inte!) Hjärnan försöker lura en på alla sätt för att få sin belöning.
Jag Har spelat i 12 år men så här nära att sluta har jag aldrig varit och jag räknade med att jag kunde få återfall men beslöt mig för att hoppa upp igen direkt efter, det kan du också göra!
Det kommer ta någon dag men det kommer!

Hej kompis!
Du är påväg med ett steg framåt. Tänk så!
Du har haft åretfsll efter du har kommit till insikt hur fel o problem det har skapat för dig! Du verkar dessutom må ännu sämre efter återfalll och det är positivt. Det är så du får tänka!

Det bästa du kan göra är att vara ärlig med dig sjäkbbovh släppa ut allt. Du är i botten men nu ska det bara gå bättre.
Du klarar detta!

Hej. Nu har jag varit spelfri sen den 11 Jan med ett återfall. Det återfallet var värre än något annat och gav mig en redig panikattack. Summan jag spelade bort var mikroskopisk om jag jämför med andra dagar där jag bränt iväg pengar som om det vore monopolpengar. Jag tänker att det är en del i mitt tillfrisknande. Jag menar inte att man ska ta ett återfall för att göra framsteg utan att händer det så måste man reflektera och känna efter vad som har hänt. Det är som att cykla. Bara för att du ramlar så betyder det inte att du inte kan cykla. Se hur långt du kommit istället. Vad orsakade att jag tappade balansen och föll. Fortsätt trampa och se framåt. Försöker jag inte att driva framåt så faller jag igen. Trampa på nu utav helvete och skit i att det vinglar. Du klarar det, jag klara det. Vi klarar det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp