- Meddelanden
- 114
- Mottagna reaktioner
- 52
- Poäng
- 187
Lasseman, man får inte välja så klart utan alltid läkarens/försämringskassans bedömning. Sen när man är helt ledbruten av värk, kör vilse på samma gamla väg till jobbet etc... ja då är det dags att be om att utöka sjukskrivningen ett tag. 50% är normalt vad som funkar för mig och har gjort länge, funkar inte jobba mer så därför de har börjat prata om 50% förtidspension.
Ny2018, det är från början ett ordentligt utmattningssyndrom. Nu har läkaren börjat reda i om det är fibro eller kroniskt trötthetssyndrom också/istället. Du jobbar mer än läkaren tycker? Behöver man pengarna så är varje krona guld värd, men (nu vet jag inte vad du är sjukskriven för) ofta får hälsan ta mer stryk än vad dessa pengar egentligen är värda.
Ny2018, det är från början ett ordentligt utmattningssyndrom. Nu har läkaren börjat reda i om det är fibro eller kroniskt trötthetssyndrom också/istället. Du jobbar mer än läkaren tycker? Behöver man pengarna så är varje krona guld värd, men (nu vet jag inte vad du är sjukskriven för) ofta får hälsan ta mer stryk än vad dessa pengar egentligen är värda.